شمانیوز
شما نیوز

سیامک فیلى زاده طراح پوستر سی‌و‌ششمین جشنواره تئاتر فجر شد

سیامک فیلى زاده طراح پوستر و هویت بصرى و تبلیغات سى و ششمین جشنواره تئاتر فجر شد.

سیامک فیلى زاده طراح پوستر سی‌و‌ششمین جشنواره تئاتر فجر شد
به گزارش شما نیوز ،مهدى رضاخانى، مدير هنرى سى و ششمين جشنواره بين المللى تئاتر فجر، با اشاره به رويكرد هنری اين دوره از جشنواره گفت:در اين دوره از جشنواره که عنوان «جشن گفت و گوى تئاتر ايران» را به همراه دارد، بر جذابيت بصرى، گستردگى مخاطبان تئاتر و هماهنگی بصرى پوسترها و كليه مواد تبليغى جشنواره توجه ويژه داشتيم.
وی در مورد انتخاب گرافيست اين دوره از جشنواره افزود: براى پرهيز از هرگونه شتابزدگى در انتخاب گرافيست جشنواره، رايزنى‌ها و مذاكرات اوليه را از حدود تيرماه آغاز كرديم و سرانجام با سيامك فيلى زاده توافق کردیم.
رضاخانی گفت: فضاى گرافيكى اين دوره از جشنواره ، فضايي متفاوت خواهد بود. طراحى ها انجام شده و به تصويب رسيده است. اما به دليل نوع ارايه، مراسم رونمايى برگزار نخواهد شد.
سيامك فيلى زاده، گرافيست، طراح و هنرمند عرصه هنرهاى بصرى در سال ۱۳۴۹ در تهران متولد شد. او دیپلم هنرش را در سال ۶۹ گرفت و سال ۱۳۷۴ در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد تهران در رشته طراحی گرافیک فارغ‌التحصیل شد.
او از سال ۱۳۶۷ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد و تا کنون در زمینه‌های مختلف طراحی، تبلیغات، برندسازی و هنرهای بصری فعالیت کرده است.
او به عنوان کارگردان هنری و طراح گرافیک با تعدادی از موسسه‌های بزرگ و فستیوال های بین المللی همکاری کرده و جوایز متعددی را برای طراحی پوسترها و کتابها دریافت کرده است. پس از نمایشگاهی که در سال ۲۰۰۸، با نام «رستم ۲ - بازگشت»، برگزار کرد، به ندرت به کار گرافیکی پرداخت و بیشتر روی هنرهای بصری متمرکز شد.
وی چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در تهران، نیویورک، لس آنجلس، ریو د ژانیرو، لندن، شیکاگو، دهلی نو، سویس و ژاپن برگزار کرده و مجموعه‌ای از آثار او نزد موزه‌های لس‌آنجلس کانتی، متروپولیتن و مجموعه داران شخصی نگهداری می شود.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی