شمانیوز
شما نیوز

حلمی:

آکادمی والیبال میزان، راه اندازی شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی میزان گفت: آکادمی والیبال این باشگاه برای تربیت علمی نسل فردای والیبال خراسان رضوی، از هفته جاری فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،به نقل از مهر ، احسان حلمي صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به موفقيت هاي جمهوري اسلامي در عرصه واليبال جهاني و درخشش قهرمانان اين رشته در برابر ايتاليا و صربستان افزود:علاوه بر حساب ويژه اي كه از اين پس دنيا روي واليبال ايران خواهد داشت، در رقابت هاي داخلي هم شرايط ديدني، فشرده و مبتني بر بضاعت بيشتر خواهد بود.

وي افزود: تكرار موفقيت در ميدان هاي بين المللي وابسته به تلاش در باشگاه هاي كشور است روشن است كه در اين راستا بايد هر روز بر قدرت فني و بدني ورزشكاران اين رشته افزوده شود.

حلمي با اشاره به ضرورت برنامه ريزي براي واليبال استان خراسان رضوي به عنوان يكي از استان هاي مطرح اين رشته گفت:علاقه مندان بي شمار و نوجوانان و جوانان با استعداد، مسئولان را براي برنامه ريزي و آينده نگري تشويق مي كنند، باشگاه فرهنگي و ورزشي ميزان هم در احساس مسئوليتي مضاعف، توجه به ارتقاء كيفي واليبال استان را مد نظر قرار داده است.

مديرعامل باشگاه ميزان توجه به سنين پايه و بهره مندي از مربيان متخصص و كارآمد را اساس كار آكادمي واليبال ذكر كرد و يادآور شد: تلاش مي كنيم تا با استفاده از مربيان كار بلد استان در سه راه نونهالان، نوجوانان و جوانان، كار ورزش علمي را به صورت ترمي آغاز و امكان استفاده از چهره هاي واليبالي را براي اين ورزش فراهم كنيم.

حلمي تصريح كرد: در آكادمي واليبال سعي مي شود علاوه بر آموزش، مهارت هاي ورزشي و ارائه سمعي و بصري و علمي تكنيك ها، روش هاي علمي بدن سازي، انتقال مفاهيم روان شناسي ورزش و انتقال تجارب طب ورزشي نيز در برنامه گنجانيده شود تا ورزشكاران از اولين گام با استانداردهاي اين رشته در حد ملي و بين المللي آشنا شوند.

وي با بيان اينكه ثبت نام در آكادمي واليبال ميزان از 12 تير ماه در مشهد آغاز و تا 20 همين ماه ادامه دارد اظهار داشت: ثبت نام در آكادمي رايگان بوده و هيچ وجهي براي لباس و ساير هزينه ها دريافت نمي شود.

حلمي گفت: در جريان ترم هاي آموزشي ، اردوهاي فرهنگي و تفريحي نيز پيش بيني شده است كه تمامی آن رايگان ارائه خواهد شد.

مدير عامل باشگاه ميزان در همين رابطه از مديران دست اندركار در سازمان ورزش و جوانان و آموزش و پرورش خواست براي نتيجه گيري بهتر از سرمايه گذاري موسسه مالي و اعتباري ميزان براي ورزش استان همكاري داشته باشند.

احسان حلمي درخصوص حضور قوي اين باشگاه در ليگ برتر كشور نيز قول مساعد داد و با اشاره به اين مطلب كه با توجه به شور و هيجان ناشي از ليگ جهاني، امسال سالن ها با استقبال شديد علاقه مندان مواجه خواهد شد، گفت: تلاش مي كنيم تيمي در خور نام خراسان رضوي و استحقاق علاقه مندان صميمي و خونگرم مشهدي راهي مسابقات كنيم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی