شمانیوز
شما نیوز

پی اس جی 200 درصد پشت امری است!

آنترو هنریکه، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، تاکید کرد که اونای امری، سرمربی این باشگاه، از حمایت کامل مدیران پی اس جی برخوردار است.

پی اس جی 200 درصد پشت امری است!

به گزارش شما نیوز ، امری تا پایان این فصل با پاری سن ژرمن قرارداد دارد؛ هرچند در صورت توافق دو طرف، این قرارداد می تواند برای یک فصل دیگر تمدید شود.

بعد از اینکه پاریسی ها فصل گذشته رقابت قهرمانی را به موناکو واگذار کردند، این فصل شانس اصلی فتح لوشامپیونا هستند؛ ضمن اینکه این تیم به عنوان تیم اول گروه B لیگ قهرمانان، به دور بعد صعود کرد و در مرحله یک هشتم نهایی باید مقابل رئال مادرید قرار بگیرند. هنریکه که پیش از این در پورتو کار می کرد، نگران شرایط قرارداد امری نیست.

او به لوپاریزین گفت:" می توانم به شما اطمینان بدهم که قرارداد او مشکلی برای پی اس جی یا خودش نیست. همه در آرامش هستند. نه رئیس و نه بازیکنان نمی گویند که امری مربی بزرگی نیست. همه نظر مثبتی در مورد او دارند؛ به جز ژورنالیست ها.

اما این بخشی از زندگی مربی هاست که مورد انتقاد قرار بگیرند. اونای یکی از بهترین مربیان دنیاست. همانطور که ناصر الخلیفی در ابتدای فصل گفت، ما 200 درصد از او حمایت می کنیم؛ 200 درصد. ما تردیدی در مورد او نداریم و او از اعتماد کامل ما برخوردار است."

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied