شمانیوز
شما نیوز

آناهیتا درگاهی | استوری آناهیتا درگاهی

واکنش آناهیتا درگاهی به صحبت های برادرزاده فوتبالیستش | خانم بازیگر برای برادر زاده اش سنگ تمام گذاشت

آناهیتا درگاهی بازیگر و نقاش مطرح ایرانی به صحبت ای تازه برادرزاده فوتبالیستش دنیس اکرت یک استوری اینستاگرامی منتشر کرد.

واکنش آناهیتا درگاهی به صحبت های برادرزاده فوتبالیستش | خانم بازیگر برای برادر زاده اش سنگ تمام گذاشت

به گزارش شمانیوز آناهیتا درگاهی بازیگر مطرح ایرانی است. آناهیتا درگاهی عمه  فوتبالیست مطرح دنیس اکرت است. آناهیتا درگاهی تا به حال دوبار ازدواج کرده است. همسر اول آناهیتا درگاهی محمد پروین ، پسر علی پروین بوده است. آناهیتا درگاهی برای بار دوم با اشکان خطیبی بازیگر ازدواج کرده است. او همراه همسرش اشکان خطیبی از ایران مهاجرت کرده است. او به تازگی یک استوری اینستاگرامی به برای برادر زاده اش منتشر کرد و نوشت  i am proud at you my dear nephew :  من به تو افتخار میکنم برادر زاده عزیزم.

 

آناهیتا درگاهی

بیوگرافی آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی متولد ۸ بهمن ۱۳۶۵ در تهران ، هنرمند نقاش و بازیگر است.

فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه هنر می باشد که فعالیت خود را با نقاشی شروع کرد و از ۲۹ سالگی وارد بازیگری و تهیه کنندگی شد.

فعالیت خود را از ۷ سالگی با تشویق پدرش نزد «عباس کاتوزیان» استاد شناخته شده نقاشی شروع کرد و تا ۲۲ سالگی زمان فوت این استاد نزد او نقاشی را یاد گرفت.

 

ازدواج اول

آناهیتا درگاهی در سال ۱۳۹۳ وقتی ۲۸ ساله بود با محمد پروین (بازیکن سابق فوتبال) و پسر سلطان علی پروین (اسطوره باشگاه پرسپولیس) ازدواج کرد.

این زندگی اما دعوام چندانی نداشت و این زوج کمتر از یکسال از هم جدا شدند.

 

ازدواج دوم

آناهیتا درگاهی برای بار دوم در سال ۱۳۹۵ وقتی ۲۹ ساله بود با اشکان خطیبی بازیگر ۳۷ ساله که او نیز از همسر اول خود طلاق گرفته بود ازدواج کرد 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی