شمانیوز
شما نیوز

پوست صورت | زیبایی پوست صورت

نکات طلایی برای داشتن پوست زیبا | با این ترفند ها همیشه پوستت جوانه

در خبر زیر قصد داریم چند روش و ترفند برای داشتن پوست زیبا ، شاداب و جوان را به شما آموزش دهیم.

نکات طلایی برای داشتن پوست زیبا | با این ترفند ها همیشه پوستت جوانه

به گزارش شمانیوز :داشتن پوست صورت زیبا برای هرکسی مهم است. اگر شماهم بتوانید به پوست صورت خود رسیدگی کنید حتما پوستی شاداب خواهید داشتید. برخی افراد برای پوست صورت هزینه های بسیار و عمل های زیبایی فراوانی انجام میدهند. در خبر زیر به شما چند ترفند برای داشتن پوست صورت  زیبا را آموزش می دهیم. 

 

استفاده از کرم ضد آفتاب یک روش برای زیبایی پوست صورت

باید:از کرم ضد آفتاب با SPF حداقل 15، که هر دو اشعه UVA و UVB را مسدود می کند، استفاده کنید.از آنجائیکه نور آفتاب باعث ایجاد چین و چروک، لکه های پوستی و سایر مشکلات پوستی می شود، شما باید پوست خود را از خورشید محافظت کنید. اطمینان حاصل کنید که برچسب "noncomedogenic" یا "nonacnegenic" را روی کرم باشد چون منافذ پوست را مسدود نمیکنند.

نباید:در هر شرایطی از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، چه در هواط بارونی چه هوای سرد (بدون عذر). اگر به سمت ساحل یا در اطراف سطوح بازتابنده مانند برف یا یخ بروید، پوست خود را با استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF حداقل 30 گرم، بپوشانید.

 

تاثیر خواب بر زیبایی پوست صورت

باید:سعی کنید هر شب حداقل 8 ساعت بخوابید ؛ اگر به اندازه کافی استراحت نکنید ، پوست نیز خسته می شود - و شادابی خود را از دست میدهد پس این را ریسک نکن.شما همچنین، می توانید عسل را روی صورت خود دو بار یا سه بار در هفته اعمال کنید، تا به طور طبیعی پوست خود را تسکین داده و آنها را درمان کنید.

نباید:"قبل از رفتن به رختخواب، صورت خود را بشویید"، توصیه دکتر Rahul Nagar، متخصص پوست "برای پوست خشک، از پاک کننده های خفیف غیر الکلی استفاده کنید.مقدار زیادی مرطوب‌کننده، استفاده کنید و از آب گرم بپرهیزید، زیرا پوست را بیش از حد خشک می کند. "

 

برای زیبایی پوست صورت آب درمانی کنید

باید:به بدن آبرسانی کنید ، به‌طور روزانه ،مقدار زیادی آب بنوشید، حداقل 8 لیوان در روز همچنین، میوه ها و سبزیجات آبدار مصرف کنید، مانند هندوانه، خیار، پرتقال، توت فرنگی، گریپ فروت و کانتالوپ. "

نباید:نوشیدن گلاب را فراموش کنید. این، کمک می کند تا پف چشم در صبح از بین برود، pH بدن را متعادل میکند.

 

با عادت های سالم پوست صورت زیبایی داشته باشید

باید:وقت خود را آزاد کنید و سعی کنید تا حداکثر فشار را از بین ببرید ، آیا تا به حال متوجه شده اید که، زمانی که شما تحت تأثیر قرار گرفته اید، تمایل دارید که بیشتر از آن بیرون بیایید؟این به آن دلیل است که استرس باعث تولید کورتیزول و هورمون های دیگر میشود و پوست را به تولید روغن بیشتر ترغیب میکند.تمرینات تکنیک های مدیریت، استرس مانند؛ تمرینات تنفسی، یوگا و مدیتیشن.

نباید:فیوژن و عضلات صورت خود را نادیده بگیرید ، فقط 5 دقیقه در روز، چند تمرین صورت انجام دهید ؛ از تمرینات موجود در یوگا استفاده کنید این عضلات، پوست را قوی تر می کند.شما بهترین لباس را میپوشید، با این حال شما نیاز به چیزی برای تکمیل نگاه دارید.

در حالیکه انرژی و وقت زیادی را صرف ظاهر خود میکنیم، فراموش میکنیم که شادی درونی مان را بیان کنیم "نگه داشتن یک لبخند روی صورت، به حفظ عضلات صورت و پوست کمک می کند.

 

مواد غذایی شیرین کم مصرف کنید

قند خون بالا باعث کاهش کلاژن پوست و افزایش چین وچروک آن می گردد. افزایش قند خون همچنین باعث عفونت قارچی پوست می شود و بثورات پوستی در زیرسینه ها، کشاله ران و حتی صورت نمایان می شود.

 

 تاریخ مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی را در نظر بگیرید

توجه داشته باشید که اگر بعد از استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی دچار ناراحتی پوستی یا چشمی شدند، آنها را دور بیندازند. براساس نظر پزشکان پوست لوازم آرایشی را نباید بیشتر از سه ماه نگه داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی