شمانیوز
شما نیوز

آغاز فرایند تبدیل وضعیت ایثارگران پتروشیمی ایلام

صبح امروز مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، از آغاز فرایند تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شرکت پتروشیمی ایلام طبق دستورالعمل هلدینگ خلیج‌فارس خبر داد.

آغاز فرایند تبدیل وضعیت ایثارگران پتروشیمی ایلام

حسن نجفی‌سمنانی در دیدار با جمال اسدی ؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بیان اینکه از ابتدای تصویب طرح تبدیل وضعیت ایثارگران در کشور ، کمیته ویژه ایثارگران در پتروشیمی ایلام تشکیل شد گفت:اجرای این طرح طبق دستورالعمل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس آغاز شده است.

وی افزود: با اجرای این طرح قطعا نیروها‌ی ایثارگر قرارداد معین و شرکتی پیمانکاری مستمر و جاری تبدیل وضعیت خواهند شد.

نجفی‌سمنانی با اشاره به اینکه توسعه‌ی فردای استان در گرو موفقیت صنایع پتروشیمی است افزود: راه‌اندازی واحد الفین بدون حضور خارجی و با تلاش متخصصان استان ایلام نقش مهمی در توسعه و تحول استان خواهد داشت.

نجفی‌سمنانی ادامه داد: حسب وظیفه سازمانی و تاکید استاندار محترم انجام مسئولیت‌های اجتماعی از الزامات و تعهدات پتروشیمی است و بر این اساس پروژه‌هایی در دست طراحی است که با مصوبه هیأت مدیره شرکت به مرحله‌ی اجرا خواهد رسید.

وی جابجایی رکورد تولید اتیلن در ابتدای سال و ثبت رکورد تولید ۴۶ تن پلی‌اتیلن سنگین در ساعت را لبیک صنعتگران جهادی پتروشیمی ایلام به شعار سال عنوان کرد و ادامه داد:این صنعت به دنبال تقویت جایگاه ملی و بین‌المللی خود با ارائه محصول‌های باکیفیت و‌ متنوع است.

در این نشست، جمال اسدی مدیر کل بنیاد شهید استان با تقدیر از توجه ویژه مدیرعامل پتروشیمی ایلام به مقوله ایثار و شهادت گفت:شهدای والامقام و ایثارگران در مکتب اسلام از جایگاه رفیع و ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی با تاکید بر اجرای قانون حداقل ۲۵ درصد سهمیه جذب نیروهای ایثارگر در دستگاه‌های اجرایی گفت:یکی از مهم‌ترین معضلات و مشکلات پیش‌روی بنیاد شهید اشتغال فرزندان ایثارگر است.

اسدی کسب رضایت‌مندی نسبی خانواده‌های ایثارگر را دغدغه‌ی این نهاد عنوان کرد و افزود:تبدیل وضعیت شاغلان شرکت پتروشیمی ایلام می‌تواند امنیت شغلی این نیروها را به دنبال داشته باشد.

در این نشست معاونین و کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و اعضای کمیته ایثارگران پتروشیمی ایلام نیز حضور داشتند و به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند.

 

روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied