شمانیوز
شما نیوز

با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری؛

سازمان منطقه آزاد کیش به جمع مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست

جلسه مقدماتی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

سازمان منطقه آزاد کیش به جمع مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست

مدیران ارشد بانک و سازمان منطقه آزاد کیش با هدف انعقاد تفاهم‌نامه، آغاز تعاملات و حمایت بانک از توسعه بخش گردشگری با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

در این جلسه دکتر «روح‌الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «احسان غلامی» رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی بانک، «امیرحسین زیوری» رئیس اداره کل حراست بانک، «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی بانک، «حسین شادخواست» مدیریت شعب استان هرمزگان، «مهدی رئیسی» معاون مدیریت شعب استان، «احمد رجب‌پور» عضو هیأت مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش، «مرتضی رمضانی» معاون گردشگری و «ضرغام ترابی» مدیر مالی و اداری این سازمان نیز حضور داشتند و به تبادل نظر در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه پرداختند.

همکاری در زمینه کارت کیش‌وند، صدور «کیش‌کارت» از سوی بانک و همچنین همکاری در زمینه راه‌اندازی و توسعه باشگاه مشتریان بانک در کیش ذیل امضای تفاهم‌نامه همکاری از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

در آغاز این جلسه دکتر «روح‌الله قاسمیان» رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یکی از بانک‌های پیشرو در ارائه خدمات نوین بانکی و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بین بانک‌های کشور است.

قاسمیان افزود: ایفای خدمت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی همواره مورد توجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بوده و این بانک خود را در برابر مردم مسئول می‌داند.

وی اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران طی سال‌های اخیر همواره کارنامه درخشانی دارد و یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران طی این سال‌ها بوده و از بانک‌های فعال در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، اشتغالزایی و رونق‌بخشی به کسب‌و‌کارهای خرد بوده است.

قاسمیان افزود: بر اساس رتبه‌‌بندی برترین مؤسسات مالی اسلامی در جهان که توسط نشریه بین‌المللی بنکر در سال ۲۰۱۸ انجام شد، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان سومین بانک اسلامی برتر در سطح جهان شناخته شد. علاوه بر این، جایزه «نخبه اقتصادی جهان اسلام» از سوی سازمان همکاری اسلامی نیز به این بانک تعلق گرفت.

قاسمیان خاطرنشان‌ ساخت: همچنین انتخاب طرح همیاران مهر به‌عنوان نامزد نهایی جایزه بانک توسعه اسلامی از دیگر افتخارات بین‌المللی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به شمار می‌رود.

وی ادامه‌ داد: از زمان شیوع ویروس کرونا، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به یاری بخش درمان کشور شتافت و بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال تجهیزات و وسایل مورد نیاز بخش درمان را تهیه کرده و در اختیار مراکز درمانی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور قرار داده است.

قاسمیان بیان کرد: تحت پوشش بیمه حوادث قرار دادن ۵۰۰ هزار خانه روستایی در سطح سه استان، مشارکت در بیمه حوادث ۵ میلیون و ۳۰۰هزار خانه روستایی سراسر کشور در ۲ سال اخیر، احداث چهار مدرسه و سه خانه بهداشت روستایی آسیب‌دیده در زلزله کرمانشاه، احداث مدرسه در استان سیستان و بلوچستان و مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از دیگر اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی بوده ‌است.

مشاور مدیرعامل بانک خاطرنشان ساخت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آمادگی دارد در راستای مسئولیت اجتماعی خود در بخش‌های مورد نیاز با انعقاد تفاهم‌نامه در جهت توسعه کسب‌وکارهای خرد و توسعه گردشگری و همچنین صدور کیش‌کارت برای ۴۰هزار کیشوند صادر کند. همچنین بانک می‌تواند با انعقاد تفاهم نامه کالاکارت با آژانس‌های مسافرتی و گردشگری، هتل‌های جزیره و مجتمع‌های تجاری تا سقف یک میلیارد ریال به مسافرانی که به جزیره عزیمت دارند، وام قرض‌الحسنه پرداخت کند.

رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره با اعتماد اقشار مختلف مردم به این بانک عنوان ‌کرد: مردم به بانک قرض الحسنه مهر ایران اعتماد دارند و میزان مطالبات بانک فقط نیم درصد است.

«امیرحسین زیوری» رئیس اداره کل حراست بانک در این جلسه به سیاست کلی بانک مبنی بر حمایت از بخش گردشگری اشاره کرد و گفت: بانک ذیل طرح کالاکارت، «سفر کارت» را راه‌اندازی می‌کند که رونق گردشگری و کسب‌وکارهای این حوزه را در کیش در پی خواهد داشت.

همچنین «احسان غلامی» رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی بانک گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جهت رفاه و ارتقاء کیفیت زندگی و معیشت کارکنان سازمان، ادارات و شرکت‌ها می‌تواند با انعقاد تفاهم‌نامه، به محض پرداخت حقوق از شعب بانک بلافاصله اعتبار در اختیار سازمان قرار داده و تا سقف ۲میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به کارکنان آنها پرداخت شود. همچنین بیمه خودرو با اقساط ۱۲ماهه بدون پیش پرداخت و بیمه عمر مانده بستانکار به‌صورت رایگان برای کارکنان ارائه خواهد شد.

در ادامه «احمد رجب‌پور» عضو هیأت مدیره و رئیس اداره توسعه و منابع انسانی سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار گفت: جزیره کیش با ظرفیت‌های فراوانی که دارد نیازمند حمایت‌های مؤسسات مالی است که جهت رونق کسب‌وکارها، توسعه گردشگری و ارتقاء کیفیت زندگی و رفاه کیشوندان مشارکت کنند. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز با شرایط خوبی که دارد می‌تواند جهت تحقق این اهداف، سازمان منطقه آزاد کیش را یاری کند.

رجب‌پور اظهار داشت: با توجه به طرح‌های متنوعی که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دارد، خواستار تقویت همکاری بیشتر بانک و سازمان منطقه آزاد کیش هستیم و امیدواریم در نیمه دوم سال این موضوع انجام شود.

گفتنی است بانک قرض الحسنه مهر ایران علاوه بر همکاری با سازمان منطقه آزاد کیش در قالب تفاهم‌نامه اعتبار در حساب جاری، تا کنون ۸۵۰ فقره بن کارت به کارکنان این سازمان و زیرمجموعه‌های آن اعطا کرده است.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied