شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

چرا فروش ندارم؟ ( ۱۰ تکنیک جدید فروش سال ۲۰۲۲ ) ۱۰۰٪ تضمینی

در این مقاله قصد داریم که مهم ترین دلیل این موضوع که چرا فروش ندارم رو به شما بگوییم همراه با جدید ترین تکنیک هایی که باعث میشه فروش خود را افزایش دهید.

چرا فروش ندارم؟ ( ۱۰ تکنیک جدید فروش سال ۲۰۲۲ ) ۱۰۰٪ تضمینی

چرا فروش ندارم یکی از مهمترین مشکلاتی هست که هر آدمی که به نوعی با فروش محصول یا آموزش سود میکند از خود میپرسد . ما در این مقاله به بررسی کامل دلیل اینکه چرا فروش نداریم خواهیم پرداخت پس حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مهم ترین موضوعاتی که در این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد :

در زیر قسمت هایی که در این مقاله به توضیح و بررسی آنها خواهیم پرداخت رو می‌بینید تا بتوانید راحت تر موضوعات این مقاله رو درک کنید .

 

چرا فروش ندارم

در مرحله اولین به بررسی دلایلی که میتونه موجب بشه به طور کلی شما فروش نداشته باشید یا فروش کمی داشته باشید و نتونید سودی کنید از بازار می‌پردازیم که نکته های بسیار خوبی در این مقاله گفته خواهد شد که هرگز نباید از دست بدین

چرا فروش اینترنتی نداریم

ما به طور اختصاصی با شرکت تبلیغاتی و طراحی سایت مدیارست گفتگو کردیم درباره موضوع اینکه چرا فروش اینترنتی نداریم و قصد داریم در این مقاله به بررسی مهم ترین نکاتی که باید در فروشگاه اینترنتی رعایت کنید می‌پردازیم.

چرا در اینستا فروش نداریم

مورد بعدی موضوع فروش در اینستا هست که خیلی فروشگاه هایی داریم که در این شبکه اجتماعی فعال هستند و سوالی که دارند این هست که چرا در اینستا فروش نداریم

مشتری ندارم چیکار کنم؟

چرا من فروش ندارم

میدانیم که خیلی از شمایی که تازه کسب و کار خود را آغاز کردید یا مدت زیادی هست که آغاز کردید هنوز نتونستید فروش خوبی داشته باشید و سود زیادی رو تجربه کنید

ما در این مقاله با همکاری شرکت مدیارست که بهترین شرکت طراحی سایت در ایران می‌باشد به گفتگو پرداختیم و قصد داریم تجربه های این شرکت بزرگ را در اختیار شما قرار بدیم

در حقیقت مشتری ندارم چیکار کنم سوال دقیقا درستی نیست چرا؟ چون در همین بازاری که شما فک میکنید فروش ندارید رقیب هایی دارید که دارن روزانه چندین میلیون فروش میکنن پس فک نکنید که قطعا اگر شما فروش خوبی ندارید بقیه هم همینطور هستند.

در جایی که شما فروش خوبی ندارید در مقابل رقیب شما فروش خوبی را داره تجربه می‌کنه

 چرا رقیب من فروش زیادی داره و چرا من فروش ندارم ؟

یکی از مهمترین دلایلی که میتونم بهتون بگم اینه که خوب و درست و تخصصی برند سازی نکردید.

یکی از خدمات خوب و مهمی که شرکت مدیارست در اختیار کاربران خود قرار داده است طراحی سایت اقساطی هست .

مدیارست با این خدمات کاری کرده که شما کاربران و فروشندگان میتونید فروش اینترنتی خود را آغاز کنید و بهترین سایت فروش خود را راه اندازی کنید ولی هزینه آنرا یکجا پرداخت کنید با پرداخت فقط مبلغ ۱ میلیون تومان فروش خود را آغاز کنید و هر وقت به درآمد رسیدید بقیه مبلغ را پرداخت کنید به طور اقساطی .

برای مشاهده توضیحات کامل تر فقط کافیست که کلمه طراحی سایت اقساطی مدیارست رو داخل گوگل سرچ کنید و وارد سایت مدیارست شوید اونجا توضیحات کامل رو در اختیارتان قرار داده اند .

یکی دیگر از خدماتی که در مدیارست ارائه میشود طراحی سامانه هست .اگر شما شرکتی دارید و یا ارگان دولتی ای هستید میتوانید درخواست طراحی سامانه در مدیارست رو بدین ما با بهترین کیفیت ، قیمت و سرعت بالا یک سامانه سئو شده رو تحویل شما میدهیم .

حتما کلمه طراحی سامانه مدیارست رو داخل گوگل سرچ کنید و وارد سایت مدیارست شوید اونجا توضیحات کامل و ویدیو کامل هست که می‌تونید ببنیید مطمعن باشید ما با مشاوران متخصصی که داریم کسب و کار شمارو از ۰ تا ۱۰۰ پیش می‌بریم .

چیکار کنیم فروش بالایی داشته باشیم؟

چرا فروش اینترنتی ندارم

همانطور که در بالا گفته شد امروزه در این بازار که بی نهایت رقیب وجود دارد تنها کسانی موفق میشن که بتوانند برند خود را سریع به همه مردم نشان دهند و مخصوصا بازار اینترنتی را دست بگیرند.

اگر شما هنوز به روش سنتی صبح در مغازه رو باز می‌کنید و‌تا شب میشینید که مشتری براتون بیاد شما سخت در اشتباه هستید و رقیبان شما تمام مشتریان شمارو روز به روز میدزدن و روزی میرسه که میاید به خودتون میگید چرا فروش ندارم و دنبال راه حل میگردید.

راه حل شما راه اندازی کسب و کار اینترنتی ای هست که توسط بهترین شرکت طراحی سایت مثل مدیارست راه اندازی بشه که بتونید در بستر اینترنت خیلی سریع خودتان را به مشتریان نشان دهید .

دلایلی که میتونه باعث بشه فروش نداشته باشید

رسیدیم به قسمت خیلی مهمی که حتما حتما این بخش رو باید حتما مطالعه کنید تا دلایلی که باعث میشه چرا من فروش ندارم رو درک کنید . 

چرا نمیتونم بفروشم

۱ - نیاز مخاطبان را اهمیت نمی‌دهید 

این به این معناست که اصلا براتون علایق مشتریان مهم نیست و فقط کارهایی که خودتون دوست دارید انجام میدهید و اصلا به مشتری اهمیت نمی‌دهید .  

برای مثال شما نیازهای مشتریان خود را از محلی که هستید یا شناختی که خودتان دارید بفهمید و به دنبال محصولاتی باشید که بتواند در آن منطقه نیاز مردم را حل کند .

۲ - با مشتری اصلا دوست نیستید 

این یکی از مورد هایی هست که در خیلی از سایت ها و فروشندگان دیدیم که وقتی با مشتری حرف میزنند اصلا به اون توجه نمیکنند و فقط دنبال راهی هستند که زودتر مشتری از در مغازه خروج کنه یا تلفن را قطع کند .

به نقل از مدیارست امروزه ۹۰ درصد مشتریان علاقه دارند از جایی خرید کنن که بتوانند قبل از خرید سوالات و مشکلات خود را با فروشنده در میان بزارند و فروشندگان بر حسب نیاز آنها عمل کند .

۳ - خودتان را ارتقا نمی‌دهید 

یعنی اصلا سعی نمیکنید که ایرادات و مشکلات خود را رفع کنید شما باید هرروز پیشرفت کنید هرروز امکانات و خدمات جدید تری از خودتان به نمایش بگذارید تا مشتریان متوجه فعال بودن شما بشن. 

اینکه همون کاری رو بکنید که ۱۰ سال پیش میکردید واقعا الان اصلا نمیتونید جواب بگیرید خیلی باید بتونید بروز باشید و خودتان را ارتقاء بدین و روز به روز به فکر رفع کردن مشکلات باشید .

۴ - در گوگل حضور ندارید

این قسمت یکی از مهم ترین نکاتی هست که ۹۰ درصد کسانی که از ما سوال میکنند که چرا فروش نداریم این هست که اصلا ازشون میپرسیم سایت دارید؟ میگن خیر 

یکی از بزرگترین اشتباه هایی هست که میکنید شما باید همین امروز برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خودتان اقدام کنید . 

ما در مدیارست با بیش از ۵۰ متخصص بازاریابی در سراسر ایران همکاری میکنیم تا بتوانیم شمارو به بهترین درآمد ها برسونیم.

خدماتی که در مدیارست داده میشه خدماتی هست مثل :

طراحی سایت

پشتیبانی سایت ، مدیارست

سئو و دیجیتال مارکتینگ در مدیارست

مدیریت شبکه های اجتماعی

تبلیغات محیطی و آنلاین

و ...

برای مشاهده خدمات کامل ما در مدیارست میتوانید مدیارست رو در گوگل سرچ کنید و وارد سایت ما شوید تا بتوانید کامل تر با ما آشنا شوید .

دلیل اینکه فروش ندارم

نکته طلایی این مقاله چرا من فروش ندارم 

طی بررس هایی که ما در شرکت مدیارست کردیم تو این دورو زمونه باید به مشتری ها ارزش بدیم یعنی جوری بشه که وقتی مشتری میخواد از ما خرید کنه از خریدش راضی باشه و بازم دلش بخواد که برگرده و از ما خرید کنه .

خیلی از فروشنده ها فقط به این فکر میکنند که الآن بفروشند و مشتری میره دیگ و برنمیگرده ولی این تفکر کاملآ اشتباه هست شما باید جوری کار کنید که با مشتری رفیق بشید و به این امید باشید که مشتری دوباره به شما برمیگرده .

نتیجه گیری نهایی 

طبق صحبت هایی که کردیم شما دونستید که بودن در شبکه های اجتماعی و وبسایت داشتن و داشتن کسب و کار اینترنتی بسیار مهم هست . تمام رقبای شما روز به روز درحال پیشرفت هستند و به شبکه های اجتماعی خودشون اهمیت ویژه ای میدهند .  

چنانچه نیاز به راهنمایی برای کسب و کار تان دارید میتوانید با مدیارست تماس بگیرید مشاورین ما ۲۴ ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند .

برای ارتباط با ما کافیست مدیارست رو داخل گوگل سرچ کنید و وارد سایت ما بشید تمام اطلاعات تماس رو در اونجا خواهید دید .

از اینکه تا اینجا مقاله همراه ما بودین از شما سپاسگزاریم امید واریم هیچ وقت به این مشکل که بگید چرا فروش ندارم برنخورید . 

موفق باشید .

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied