شمانیوز
شما نیوز

سخنان باورنکردنی ترامپ علیه ایران

آنانکه با ایران و سیاستهای آن‌مخالفند حتما سخنرانی ترامپ در متینگ انتخاباتی ۲۰۲۰/۹/۱۴ را بخوانند.

سخنان باورنکردنی ترامپ علیه ایران

با حداکثر عقلانیت به سخنرانی بی پرده ترامپ بیندیشیم ، باشد که از ناامیدی و اختلاف میان خود دست برداریم ، بیچاره انان که تسلیم عظمت پوشالی آمریکا شده و برده بی جیره  و مواجب انها شدند

خلاصه سخنان مستقیم و وقیحانه ترامپ :

آقایان: امروز می‌خواهم با توجه به متغیرهایی که در (400) سال اخیر اتفاق افتاده به شما بگویم جهان به کجا می رود. 

شما سال 1717 را به یاد دارید که تولد دنیای جدید بود .

انقلاب فرانسه در سال 1789 همه چیز را تغییر داد و نظم جهانی جدید توسط پول و رسانه‌ اداره می شود . جهانی که در آن جایی برای خدا و ارزشهای دینی وجود نداشت .  

تعجب نکنید که ما نمونه ای از این نظم نوین جهانی هستیم ، این سیستم(دین و اخلاق) کار من را فاقد ارزشهای انسانی و اخلاقی می داند ، من برای این اهمیتی قائل نیستم زبرا نظم نوین جهانی من را به ریاست جمهوری رسانده است ، 

من کسی هستم که موسسات قمار را اداره می کنم  امروز من رئیس قدرتمندترین کشور جهان هستم ، بنابراین دیگر معیارهای اخلاقی حاکم نیستند . آنچه امروز بر جهان و انسانها حکومت می کنند منافع سرمایه داران است .

سیستم جهانی ما با خستگی ناپذیری به جایی رسید که اقتدار کلیسا پایان یافت ، جدایی دین از سیاست و سکولاریسم برای مقابله با مسیحیت به وجود آمد.

هنگامی که کلیسا خلافت اسلامی عثمانی و یهودیت سقوط کرد ، ما آن را سرنگون کردیم وقتی که در نظم جهانی با آن درگیر شدیم. جهان امروز ، در اکثریت خود ، از یهود پرستی متنفر است ، بنابراین ما قانونی وضع کردیم که از سرمایه دارها محافظت می کند ، و اگر این قانون نبود ، یهودیان در همه نقاط زمین کشته می‌شدند ، شما باید درک کنید که نظم نوین جهانی جایی برای ادیان ندارد ، بنابراین امروز این همه آشوب که جهان را فرا گرفته است تولدی جدید است ، تولدی که هزینه زیادی با خون خواهد داشت و شما باید انتظار داشته باشید که ده‌ها میلیون نفر در سراسر دنیا ، در مسیر ما کشته شوند و ما به عنوان یک سیستم جهانی بجز متاسفم برای این موضوع احساسی نداریم.

کار ما به چیزی شبیه ماشین تبدیل شده است. ما بسیاری از اعراب و مسلمانان را می کشیم ، پول آنها را می گیریم و سرزمین های آنها را اشغال می کنیم و ثروت آنها را مصادره می کنیم ، و ممکن است شخصی بیاید به شما بگوید که این با سیستم و قوانین بشری مغایرت دارد و ما به کسانی که این موضوع را به ما می گویند خواهیم گفت که این فقط کاری است که ما باید انجام دهیم و بقیه اش مهم نیست ، مگر این بیشتر از چیزی‌است که اعراب و مسلمانان انجام می دهند . بنابراین ما حق داریم به آنها اعتماد نکنیم ، زیرا آنها نسبت به یکدیگرخیانتکار و احمق هستند . خیانتکاران و دروغگویان.

اعتقاد بزرگی در جهان عرب وجود دارد مبنی بر اینکه آمریکا میلیاردها دلار به اسرائیل می پردازد اما در حقیقت این اعراب هستند که میلیاردها دلار به اسرائیل می‌پردازند . به همین دلیل است که شما همیشه از من می شنوید که می گویم آنها باید هزینه کنند.

و اما مبارزات ما با ایران به این دلیل نیست که ایران به ما حمله کرده است ، بلکه ما کسانی هستیم که سعی در نابودی آن و سرنگونی رژیم آن از ابتدای تغییر تا کنون داریم ، و این کاری است که ما با بسیاری از کشورها و رژیم ها انجام داده‌ایم. برای اینکه قوی ترین در جهان بمانیم ، باید همه را ضعیف کنید.

و اجازه استقلال ، قوی شدن و نفس کشیدن به آنها ندهیم .

من اعتراف می کنم که در گذشته ما رژیم ها را سرنگون می کردیم و کشورها را به نام دموکراسی نابود می کردیم و مردم را می کشتیم و هستی‌شان را به نابودی میکشیدیم ، زیرا باید به همه ثابت کنیم که پلیس جهان هستیم ، اما امروز دیگر نیازی به پنهان شدن در پشت انگشت نیست. من قبل از شما می گویم که آمریکا از پلیس جهانی بودن به شرکتی جهانی تبدیل شده است و شرکتها معامله می کنند با کسانی که پول بیشتری می‌پردازند و خرید می کنند . شرکت هایی که برای ساختن آن تلاش می کنند باید تخریب شوند و هیچ جایی برای تخریب آماده تر از جهان عرب نیست

به عنوان مثال ، آنچه عربستان سعودی در جنگ خود علیه یمن هزینه کرد تقریباً معادل آنچه آمریکا در جنگ طوفان صحرا گذرانده است و آنچه عربستان سعودی به دست آورد ، در مقابل انچه که ما بدست آوردیم هیچ چیز نیست در پایان باید  گفت که باید از ما محافظت کند ، زمانی که یک میلیون دلار برای یک موشک برای از بین بردن یک اتومبیل پرداخت می کند که قیمت آن از چند هزار دلار تجاوز نمی کند از ما محافظت میکند .

من نمیخواهم بدانم نخبگان چه میگویند و کجا هستند ، زیرا می دانم که کارخانه‌های تولید اسلحه کار می کنند. برای من کسانی که می میرند و کسانی که در آن منطقه کشته می شوند اهمیتی ندارد  من پروژه کنترل نفت عرب را ادامه خواهم داد ، و باید مثل قبل بر نفت ایران نیز تسلط پیدا کنیم زیرا این به ما کمک می کند تا اروپا ، چین ژاپن و دنیا را کنترل کنیم ، علاوه بر این هیچ مردم هوشیاری در منطقه وجود ندارد که اگر آنها وجود داشتند ، ما نمی توانستیم خود را پیدا کنیم ، بنابراین اجازه نمی دهیم که این مردم توسط ایرانیان بیدار شوند ، همانطور که به هیچ حزبی که در مقابل ما در منطقه ایستاده باشد ، اجازه نمی دهیم .          بنابراین ما ایران را در مقابل دو گزینه قرار می دهیم . یا جنگ یا تسلیم ، و ما حداکثر آن را به آنها تحمیل کردیم.  تحریم هایی که ما را به جنگی سوق می دهد که در آن هیچکس در منطقه پیروز نشود . تنها برنده نظم نوین جهانی آمریکا است و برای حفظ این پیروزی از تمام آنچه که به دست آورده ایم در تمام سطوح نظامی ، فنی و اقتصادی استفاده خواهیم کرد .

و اگر از داخل ایران کمک شویم تنها مانع در منطقه را از سر راه برمیداریم

و من ضامن ان خواهم بود . . . .

 

 

متن فوق در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، صحت و سقم این خبر توسط پایگاه خبری شمانیوز تائید نمی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied