شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

راه های افزایش فالوور اینستاگرام

در داخل اینستاگرام آیتم ها و امکانات مختلفی تعبیه شده که در حالت کلی مهم ترین معیاری که اغلب افراد به آن توجه خاصی دارند، تعداد فالور های پیج است. در طی توضیحات زیر قصد داریم راهکار های افزایش فالوور اینستاگرام را بررسی و معرفی کنیم تا با توجه به آن ها بتوانید تعداد فالوور های پیج خود را افزایش دهید.

راه های افزایش فالوور اینستاگرام

به گزارش شمانیوز: امروزه شبکه های اجتماعی به موضوع مهمی در زندگی هر فردی تبدیل شده اند و تعداد زیادی از افراد جامعه به طور روزانه در این شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند. اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا و به خصوص ایران است که چندین میلیون کاربر ایرانی در آن فعالیت می کنند. در داخل اینستاگرام آیتم ها و امکانات مختلفی تعبیه شده که در حالت کلی مهم ترین معیاری که اغلب افراد به آن توجه خاصی دارند، تعداد فالور های پیج است. در طی توضیحات زیر قصد داریم راهکار های افزایش فالوور اینستاگرام را بررسی و معرفی کنیم تا با توجه به آن ها بتوانید تعداد فالوور های پیج خود را افزایش دهید.

راهکار های افزایش فالوور اینستاگرام

با گذشت زمان استفاده افراد از شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام در حال افزایش است. به طوری که امروزه بیشتر افراد دوست دارند به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه های اجتماعی اقدام به خرید اقلام و کالاهای مورد نظر خود کنند و همین موضوع باعث به وجود آمدن فضای کسب و کار در داخل اینستاگرام شده است و پیج های زیادی از این طریق اقدام به فروش آنلاین و معرفی محصولات خود کرده اند. از طرف دیگر نیز افراد بسیاری دوست دارند تا مخاطبان پیج خود را افزایش دهند و به یک چهره محبوب با دنبال کنندگان زیاد تبدیل شوند. وجود چنین مواردی در فضای داخل اینستاگرام گویای اهمیت داشتن تعداد فالوور های بالا برای هر پیجی می باشد که در نوع خود بسیارقابل توجه می باشد.

  • استفاده از هشتگ ها

یکی از راهکار های افزایش فالوور اینستاگرام این است که سعی کنید بعد از گذاشتن هر پستی در پیجتان حتما در کپشن آن از هشتگ های مرتبط با موضوع عکس یا ویدیو خودتان استفاده کنید. هشتگ ها باعث می شوند پست شما در دسته بندی های خاص و مرتبط قرار گیرند و پست شما در اکسپلور افراد دیگر نمایش داده شود. سعی کنید از هشتگ هایی استفاده کنید که طرفداران بیشتری دارد و تعداد استفاده از آن نسبت به سایر موارد بیشتر باشد.

  • عکس پروفایل

سعی کنید یک عکس جذاب با سایز مناسب در پروفایل اینستاگرامتان بگذارید. عکس پروفایل تاثیر زیادی در جذب فالوور دارد و اولین عکسی است که در هنگام ورود به پیج شما توسط فالورر مشاهده می گردد در نتیجه سعی کنید عکس مناسبی برای آن پیدا کنید.

 

فالوور اینستاگرام

  • ارتباط با پیج های مرتبط

اگر پیجتان مرتبط با کسب و کار شما است و مشغول معرفی محصول یا خدمات خود هستید بهتر است به دنبال پیج هایی بگردید که مرتبط با کار شما هستند و با آن ها تعامل و ارتباط داشته باشید. به عنوان مثال بهتر است یکدیگر را فالو کرده و پست های یکدیگر را لایک کنید و در دایرکت با یکدیگر در ارتباط باشید. این کار باعث می شود هوش مصنوعی داخل اینستاگرام هر دو پیج را مرتبط با یکدیگر بداند و در  لیست Suggestion ها برای سایر کاربران نشان دهد که قطعا در افزایش فالوور پیجتان تاثیرات مثبتی دارد.

  • استفاده از پست های چالشی

از دیگر راهکار های افزایش فالوور اینستاگرام، می توان به استفاده از پست های چالشی و سوال برانگیز اشاره کرد. این شیوه امروزه توسط پیج های زیادی انجام می شود و تاثیرات خوبی نیز دارد. سعی کنید پست های خود را به نحوه بگذارید که کاربرانتان بخواهند آن را به دیگر دوستانشان ارسال کنند یا حداقل نظر خود را در زیر پست قرار دهند.

  • راه اندازی مسابقات

یکی دیگر از راهکار های افزایش فالوور اینستاگرام، برگزاری مسابقات و دادن جوایز به کاربران است. این روش کمی هزینه بر است اما تاثیرات زیادی در افزایش فالوور پیجتان دارد.

6975d521-eb9b-4686-a40a-e3ca414cc2d4

فالوور اینستاگرام

  • محتوای جذاب و نوآورانه

عکس ها و ویدیو هایی که در اینستاگرام پست می کنید نباید تکراری و خسته کننده یا کپی دیگر پیج ها باشد. اگر قصد معرفی محصولتان را دارید بهتر است از چندین زاویه مختلف عکس بگذارید و حتما کیفیت تصاویر بالا باشد. همچنین به یاد داشته باشید که گذاشتن پست زیاد و مکرر در طول روز هم باعث خستگی کاربر می شود و ممکن است موجب ریزش فالوور هایتان شود.

  • خرید فالوور

عده زیادی هستند که به دلیل مشغله کاری و کمبود وقت نمی توانند به طور مستمر وقت کافی برای فعالیت در اینستاگرام کنار بگذارند و اعتبار پیجشان را بهبود دهند. برای افزایش فالوور و مخاطب برای پیج روش های مختلف وجود دارد که در موارد بالا نیز به آن اشاره شد. اما نکته مهم این است که تقریبا تمامی راهکار های افزایش فالوور اینستاگرام نیاز به تلاش، صبر و حوصله دارند و نمی توان انتظار داشت با روش های فوق یک شبه تعداد زیادی فالوور را برای پیجتان جذب کنید. لذا به همین جهت یکی از بهترین روش هایی که می توانید فالوور هایتان را افزایش دهید، خرید فالوور می باشد.

از چه سایتی برای خرید فالوور اینستاگرام استفاده کنیم؟

سایت های زیادی در حال فعالیت در زمینه خرید فالوور و لایک اینستاگرام هستند مانند دکتر مجیک ، بای لایک و دیجی فالوور اما تنها تعداد محدودی هستند که در این زمینه موفق عمل کرده و تمامی خدمات آن تضمینی هستند. اگر به دنبال سایتی هستید که در زمینه شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، تیک تاک و ... خدمات متنوع ارائه دهد، سایت دریچه 67 میتواند بهترین انتخاب شما باشد.

0172b9d9-1cb8-428c-bb57-7cfe9f9d61ed

اینستاگرام

خدمات سایت دریچه 67  برای اینستاگرام

سایت دریچه 67 یکی از بهترین سایت های فعال در زمینه رشد و توسعه پیج اینستاگرام است که برای رشد اعتبار و نرخ تعامل پیجتان خدمات مختلفی ارائه می دهد. تمامی خدماتی که توسط این سایت ارائه می شود کاملا تضمینی بوده و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

  • خرید فالوور

اگر قصد افزایش فالوور های پیجتان را دارید می توانید از طریق سایت دریچه 67 به هر میزان دلخواهتان فالوور خریداری کنید. فالوور های سایت دریچه 67 کمترین میزان ریزش فالوور را دارند. همچنین در هر سفارش خرید فالوور ارزان از سایت دریچه 67، 10 درصد میزان سفارشتان نیز فالوور هدیه دریافت می کنید.

  • خرید لایک

با خرید لایک ارزان از سایت دریچه 67 می توانید نرخ بازدید و لایک پست هایتان را افزایش داده و از این طریق موجب انتشار آن ها در اکسپلور اینستاگرام شوید تا کاربران بیشتری پست شما را مشاهده کنند.

  • افزایش بازدید

با خرید بسته های افزایش بازدید می توانید بازدید پست های ویدیویی خود را افزایش داده و به این ترتیب موجب انتشار آن ها در اکسپلورر شوید.

سایت دریچه 67 علاوه بر خدمات فوق، خدماتی نظیر افزایش بازدید لایو اینستاگرام، کامنت، استوری و ... نیز ارائه میدهد و شما می توانید از طریق آن اعتبار و تعامل پیج اینستاگرامتان را افزایش دهید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied