شمانیوز
شما نیوز

شایعه مرگ بازیکن سابق سرخابی ها

انتشار شایعه ای عجیب در فاصله یکی دو روز تا بازی حساس الشرطه با استقلال ایران، ستاره سابق آبی ها را با حواشی زیادی در عراق روبرو کرد.

شایعه مرگ بازیکن سابق سرخابی ها

به گزارش خبرنگار شما نیوز به نقل از ورزش سه ؛ یکی از رسانه های عراقی مدعی شد هوار ملامحمد ستاره سابق تیم ملی عراق که سابقه بازی برای تیم های مطرح ایران از جمله استقلال را در کارنامه دارد براثر یک سانحه درگذشته است. انتشار این خبر که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی عراق داشت آن هم در آستانه رویارویی دو تیم سابق این بازیکن باعث شد تا تمام توجهات معطوف به این موضوع شود. 

 

چند ساعت بعد از این شایعه عجیب و غم انگیز به یکباره هوارملامحمد با انتشار ویدئویی از خود مدعی شد نمرده و زنده است. ستاره سابق تیم ملی عراق و باشگاه های الشرطه و استقلال در این ویدئو با اشاره به ساعات سختی که خانواده اش به خاطر این شایعه متحمل شدند از پیگیری انتشار خبر توسط وکلای خود گفت. 

 

هوار ملامحمد بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال بیشتر وقت خود را صرف کار در تیم های پایه و مدیریت آکادمی های باشگاه های معروف عراقی کرد.ستاره 39 ساله عراقی از سال 2015 فوتبال را کنار گذاشت و در این سال ها بیشتر با فدراسیون عراق و باشگاه نیروی هوایی بغداد همکاری کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied