شمانیوز
شما نیوز

ستاره استقلال محکوم به قتل غیر عمد شد

ستاره جوان و خوش آتیه استقلال که این روزها در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ ایران، می درخشد و در اوج قرار دارد، محکوم شد.

ستاره استقلال محکوم به قتل غیر عمد شد

به گزارش خبرنگار شما نیوز ؛ مهدی قائدی باحکم دادگاه به خاطر پرونده سانحه رانندگی در زادگاهش که سال گذشته رخ داد و منجر به مرگ رفیقش شد، به قتل غیرعمد محکوم شده است.

 

دادگاه تجدید نظر بوشهر اعتراض مهدی قائدی مهاجم استقلال در پرونده شکایت خانواده مرحوم احمدرضا شاکر را رد و این بازیکن را به قتل غیرعمد محکوم کرد.

 

حالا باید دید چه حکمی برای این فوتبالیست جوان صادر می شود و آیا فوتبال حرفه ای او را تحت تاثیر قرار خواهد داد یا پرونده مسیر دیگری را طی می کند. او مدتهاست که درگیر این پرونده قضایی سنگین است و نتوانسته از خانواده و اولیای دم رضایت بگیرد.

1570261829_F8zR2

بیوگرافی کامل مهدی قائدی

مهدی قائدی یکی از فوتبالیست های جوانی است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس توپ می زند. او در تاریخ ۱۴ آذر ۱۳۷۷ در شهر بوشهر به دنیا آمده است. او دارای ۱ متر و ۶۶ سانت قد است و شماره پیراهن او هم ۱۰ است.

 

مهدی قائدی چگونه و از کجا ورزش فوتبال را شروع کرد؟

قائدی که دارای استعداد فوتبالی بی نظیری است ورزش فوتبال را از بازی در تیم ‌های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر شروع کرد و با توانایی هایش توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه وارد شود. مهدی در اولین فصل بازی خود موفق شد تا ۱۰ گل برای تیمش به ثمر برساند و به این ترتیب توانست عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال از آن خود کند.

 

مهدی قائدی دانش آموزش ترک تحصیل کرده ای است که در ورزش فوتبال دارای استعداد خاصی است. وی بازیکنی است که دارای جثه ریز و نحیف است اما سرشار از تکنیک های ناب است و با سن کم در ترکیب ایرانجوان سال ۱۳۸۷ توانست در لیگ دسته اول همه نگاه ها را به خود معطوف کند. هواداران او از وی با نام باشو یاد می کنند برخی هم لقب نیمار ایرانی را به او داده اند. این پسر جوان و با استعداد توانست از بوشهر به تهران آمده و عضو تیم بزرگسالان تیم استقلال تهران شود.

در مورد خانواده مهدی قائدی باید بدانید که او دارای یک برادر و یک خواهر است.

100

ازدواج مهدی قائدی

در مورد وضعیت تاهل مهدی قائدی باید بدانید که او بتازگی و در دی ماه ۹۸ خبر ازدواجش را اعلام کرد. او با انتشار عکسی از خودش و همسرش به طور رسمی ازدواجش را رسانه ایی کرد. قبلا در این مورد تصاویر زیادی منتشر شده است مبنی بر اینکه این شخص همسر مهدی قائدی است پیشنهاد می کنیم در مورد مهدی قائدی و همسرش به سایت های خبری معتبر سر بزنید و هر عکسی را به عنوان عکس همسر مهدی قائدی نپذیرید. بخصوص وی پس از هک شدن پیج اینستاگرامش و انتشار چت های خصوصی اش دچار حواشی زیادی شده و شاید برخی به دنبال حاشیه سازی برای او باشند.

 

چرا به مهدی قائدی لقب باشو داده اند؟

همانطور که اشاره کردیم، هواداران قائدی به او لقب باشو داده اند. در مورد ماجرای این نامگذاری باید بدانید که چهره جذاب این بازیکن یاد آور شخصیت باشو در فیلم “باشو ، غریبه ای کوچک” به کارگردانی بهرام بیضایی است. این فیلم در سال ۱۳۶۴ به روی پرده سینماها رفت و ماجرای آن قصه پسرکی را بیان می کرد که از جنوب کشور به شمال مهاجرت کرده و به دنبال این مهاجرت زندگی جدیدی را پیش روی خود می بیند.

 

ورود مهدی قائدی به تیم استقلال تهران

او پس ‌از ارائه بازی های بی نظیر و درخشش در لیگ یک، مورد توجه تیم استقلال قرار گرفت و این تیم بلافاصله برای جذب مهدی قائدی اقدام کردند و این گونه شد که مهدی توانست با اخذ قراردادی ۵ ساله در تاریخ ۱۷ تیر سال ۱۳۹۶ وارد تیم استقلال شود.

 

قائدی اولین بازی رسمی خود برای این تیم را در تاریخ ۱۳ مرداد سال ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ در مصاف با تیم استقلال خوزستان به انجام رساند. این بازیکن جوان در این بازی در دقیقه ۶۴ به‌ جای امید نورافکن وارد میدان شد و با انجام حرکات تکنیکی خاص توانست نمایش درخشانی از خود نشان دهد. به همین خاطر هواداران استقلال به او لقب باشو کوچک را داده ‌اند.

 

مهدی در این فصل در هفته ششم لیگ برتر و بازی در برابر تیم نفت مسجد سلیمان نخستین گل خود را برای تیم استقلال به ثمر رسانید.

 

او در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۰ پیراهن با شماره ۱۰ را بر تن کرد. مهدی قائدی در بازی استقلال در مصاف با تیم فوتبال ماشین‌ سازی در هفته اول لیگ نوزدهم به صورت بازیکن تعویضی به زمین آمد. او موفق شد تا در بازی با نفت مسجد سلیمان اولین گل این فصل خود را به ثمر برساند.

 

این را هم باید افزود که این بازیکن جوان و پر از استعداد ورزشی گفته است که از دوران کودکی طرفدار تیم استقلال بودم و خیلی دوست داشتم در این تیم بازی کنم. او گفته است که زندگی طوری برای من رقم خورد که خدا را شکر توانستم با حضور یکی از مدیران باشگاه استقلال و صحبت‌ های علیرضا منصوریان به این تیم بپیوندم.

1570261829_F8zR2

ماجرای بی احترامی مهدی قائدی به مربی اش!

مهدی قائدی در تاریخ ۲۲ مهرماه سال ۱۳۹۶ به خاطر بی ‌احترامی به پیراهن تیم و دست ندادن با مربی تیم استقلال وینفرد شفر از طرف سرمربی تیم اخراج شد.

 

هنگامی که مهدی با پوشیدن دمپایی در تمرین تیم استقلال حاضر شده بود از تمرین او جلوگیری به عمل آمده و بعد از تبعید وی به تیم فوتبال امید پس از چند هفته مجددا به تیم بزرگسالان بازگشت.

 

الگوی فوتبالی مهدی قائدی کیست؟

مهدی حرکات تکنیکی در ورزش فوتبال انجام می دهد که بدون شک این فکر به ذهن خطور می کند که او دارای یک الگو است. در این زمینه وی گفته است که الگوی فوتبالی من نیمار برزیلی است. وی برای من بازیکنی به شمار می رود که همیشه از شیوه فوتبالی او الهام می گیرم و تمام سعی ام را می کنم تا شکل و شمایل فوتبالی ام شبیه به او باشد!

 

این بازیکن خوش آتیه فوتبال کشورمان هدف اصلی خود را ورود به تیم ملی عنوان کرده است تا بتواند در جام های جهانی شرکت کند و از استعدادش برای تیم ملی کشورش مایه بگذارد.

 

ورود مهدی قائدی به تیم ملی

قائدی با توانایی هایی که از خود نشان داد توانست با مدیریت امیر حسین پیروانی در سال ۲۰۱۷ به تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران برای شرکت در جام جهانی این سال دعوت شود.

 

مهدی پس از نشستن روی نیمکت برای بازی مقدماتی ایران در مصاف تیم کاستاریکا، نخستین مسابقه خود را در برابر تیم زامبیا به میدان رفت و در این بازی هیجده دقیقه بازی کرد. گفتنی است که وی برای چند دقیقه در برابر تیم فوتبال پرتغال بازی کرد اما به علت مصدومیت از بازی خارج شد.

 

هک شدن اینستاگرام مهدی قائدی

هک اینستاگرام مهدی قائدی و منتشر شدن عکس و چت های خصوصی وی باعث شد تا حواشی زیادی برای او به وجود آید. در این مورد باید بدانید که انتشار روابط غیر عرف و چت هایی که مهدی با تنی چند از فالورهای خود کرده بود کار را به جایی رساند که پیش بینی می شد وی از استقلال اخراج شود!

 

دستیابی مهدی قائدی به قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ به همراه تیم استقلال تهران

 

کسب عنوان پدیده فصلِ لیگ دسته اول؛ او موفق شد تا عنوان بهترین بازیکن برای عملکردی موفق در تیم ایرانجوان بوشهر را کسب کند.

624947_312

جزییات حادثه رانندگی مهدی قائدی

مهدی قائدی بازیکن خوش آتیه فوتبال دچار سانحه رانندگی شد. او در روز نهم بهمن ماه سال ۱۳۹۶ که برای انجام کارهای مربوط به دانشگاه محل تحصیلش به بوشهر مسافرت کرده بود به دنبال حادثه رانندگی دچار مصدومیت شده و به بیمارستان خلیج فارس اعزام می شود. در مورد جزییات دیگر این حادثه باید بدانید که او به همراه تعدادی از دوستانش سوار بر ماشین در حال بازگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی حامل آنها در اتوبان امام علی بوشهر دچار حادثه شده و واژگون می ‌شود.

مقصر این تصادف مهدی قائدی بود و از آنجایی که یکی از سرنشینان این تصادف به کما رفته و دچار مرگ مغزی شده بود، بازیکن استقلال محکوم شد علاوه بر زندان و کار اجباری در مدارس فوتبال دیه فوت احمدرضا شاکر را نیز بپردازد. رای دقیق دادگاه این تصادف به این قرار بود که: قائدی به یک سال حبس محکوم شد. در مورد صدور این رای باید بدانید که رای به شکلی بود که او می توانست مدت زمان زندان را بخرد.

​بر طبق رای دادگاه این بازیکن می بایست ۲۰۰ ساعت در مدارس فوتبال کار اجباری داشته باشد. به علاوه این که این بازیکن استقلالی محکوم شد دیه احمدرضا شاکر را نیز پرداخت کند. همچنین وی باید بابت آسیب دیدگی خانم رهنما نیز دیه پرداخت می کرد. هزینه های خسارت به ماشین ام وی ام نیز برعهده قائدی گذاشته شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied