شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

سیل در تهران | اتفاق وحشتناک در امام زاده داوود تهران | تهرانی ها مراقب باشند

در پی بارش شدید باران در شب گذشته و جاری شدن سیلاب و گل و لای در منطقه امام‌زاده داوود (ع) تهران، هشت نفر مصدوم و دو نفر نیز فوت کردند.

سیل در تهران | اتفاق وحشتناک در امام زاده داوود تهران | تهرانی ها مراقب باشند

به گزارش شمانیوز: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به اینکه تا این لحظه (لحظه تنظیم خبر)، سیلاب منطقه امامزاده داوود ۸ مصدوم و دو فوتی داشت، گفت: جستجو برای مفقودان احتمالی ادامه دارد.

 

 

فتحی بیان کرد: تمامی عوامل عملیاتی هلال احمر استان تهران در آماده باش کامل قرار گرفتند و چند تیم امداد و نجات از جمله واکنش سریع و تیم‌های امداد و نجات در شهرستان‌های تهران، شمیرانات، پاکدشت و ملارد با توجه به شدت آب گرفتگی ها، مشغول امداد رسانی به هموطنان هستند.

همچنین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر گفت:۲۴ تیم عملیاتی و ۷۳ نیروی واکنش سریع به همراه یک دستگاه بالگرد و ۴ آمبولانس و ۱۳ خودروی امدادی هلال احمر به منطقه اعزام شدند و بالغ بر ۵۰۰ نفر به محیط امن منتقل شدند.

وی افزود: در محور شمالی و جنوبی و مسیر رودخانه ها عملیات جستجو و نجات ادامه دارد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این حادثه در بخش‌های بالایی جاده امامزاده داوود (ع) ، روستاهای اطراف و محوطه داخلی امامزاده رخ داده بود، گفت: پنج گروه نجات آتش‌نشانی تهران در حال حاضر در محل حضور داشتند و در حال انجام عملیات جستجو و نجات هستند. طبق گزارش‌های اولیه جاری شدن سیلاب سبب ورود مقادیری گل و لای به برخی از اماکن از جمله محوطه امامزاده داوود (ع) شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied