شمانیوز
شما نیوز

کیمیا علیزاده

خواستگاری از کیمیا علیزاده در فرودگاه | جدایی کیمیا علیزاده از همسرش با این حرکت قطعی شد

کیمیا علیزاده دختر 18 ساله مدال آور ایرانی هنگام بازگشت از برزیل با پیشنهادهای ازدواج از سوی چندین پسر مواجه شد که البته شوخی بود.


خواستگاری از کیمیا علیزاده در فرودگاه | جدایی کیمیا علیزاده از همسرش با این حرکت قطعی شد

کیمیا علیزاده زنوزی متولد ۱۹ تیر ۱۳۷۷ در کرج است.کیمیا علیزاده تکواندوکار معروف ایرانی است. کیمیا علیزاده ازدواج کرده و متاهل است. همسر کیمیا علیزاده حامد معدنچی از والیبالیست های تیم ملی ایران است.بسیاری از رسانه ها نقش همسر او را در مهاجرتش پررنگ توصیف کردند. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که حالا کیمیا به تازگی دو اقدام بحث برانگیز در اینستاگرام داشته که برایش شایعات مختلفی به همراه داشته است؛ اولین آن ها مربوط به انتشار پستی با لباس عروسی است که با متنی عجیب به ماجرای طلاق احتمالی اش دامن زده است.

کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده که به همراه شوهرش امید معدنچی (والیبالیست) مهاجرت کرده بود ، تمام عکس های شوهرش را در صفحه اینستاگرامش حذف و او را آنفالو کرده است.کیمیا علیزاده زنوزی در نوزدهم تیرماه 1377 در شهر کرج به دنیا آمد. خانواده ی کیمیا اصالتا آذری هستند، پدرش اهل شهر زنوز واقع در بخش مرکزی شهرستان مرند استان آذربایجان شرقی است و یک کارگاه ساخت رومیزی دارد، مادرش نیز اهل استان اردبیل می باشد. کیمیا فرزند اول خانواده است و یک برادر کوچک تر از خودش دارد.کیمیا علیزاده در آخرین روزهای مرداد 97 در سن 20 سالگی با حامد معدنچی از ورزشکاران والیبالیست ازدواج کرد و این دو ورزشکار به جرگه متاهلان پیوستند.

پیشنهاد های ازدواج به کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده شیر دختر تکواندو کار کشورمان که موفق شد اولین مدال المپیک بانوان ایران در تاریخ این رقابت ها را کسب کند.

کیمیا علیزاده به عنوان نخستین بانوی مدال آور ایرانی در رقابت های المپیک در بازگشت به ایران با استقبال باشکوهی روبرو شد. او در بازگشت به کرج نیز با جمعیت مشتاق ورزش دوستان روبرو شد. بوسه او بر دستان پدرش، اهدای جوایزی مثل یک دستگاه آپارتمان، یک دستگاه خودرو و 50 میلیون تومان پول نیز از دیگر حاشیه های بازگشت این دختر 18 ساله و نفر سوم تکواندوی المپیک به ایران بود.

کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده و پدرش

اما حاشیه های مهم تر به رفتار چندین پسر جوان برمی گشت که به شوخی یا خنده از کیمیا علیزاده خواستگاری کردند. یکی از این پسران با فریاد از نفر سوم المپیک درخواست ازدواج کرد و دیگری نیز می گفت خودش ورزشکار است و در سطح استان البرز در رقابت های تکواندو مدال دارد. او نیز به طور جدی میگفت که برای ازدواج با این دختر ورزشکار آمادگی دارد و می خواهد با پیدا کردن پدرش از او خواستگاری کند!

اتفاقی بی سابقه در تاریخ ورزش ایران

در ورزش ایران هرگز سابقه نداشته که از یک دختر ورزشکار اینگونه استقبال شود. نجمه خدمتی در 18 سالگی و در رقابت های تیراندازی بازی های آسیایی قهرمان شد و در بازگشت به ایران با استقبال با شکوه مردم شهر زادگاهش روبرو شد، اتفاقی که برای خدیجه آزادپور ووشوکار و قهرمان بازی های آسیایی در سال 2010 افتاد و یا شهربانو منصوریان دیگر ووشوکار مطرح ورزش کشور. اما این یکی واقعا بی سابقه بود. استقبالی که از کیمیا علیزاده شد در هیچ بازه زمانی تاریخ ورزش ایران سابقه نداشته است.

در سطح شهر کرج هم بنرهای فراوانی بابت تبریک به این تکواندو کار دیده می شود.

کیمیا علیزاده

جوایز بیشتری در راه است

دختر 18 ساله و تاریخ ساز ورزش ایران در ادامه باز هم پاداش های بیشتری دریافت خواهد کرد. گفته می شود او ده ها سکه بهار آزادی دریافت خواهد و شاید یک آپارتمان دیگر هم به عنوان جایزه بگیرد. جوایز غیر نقدی دیگری نیز در روزهای آینده از سوی شرکت های مختلف به او داده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied