شمانیوز
شما نیوز

موهاتو برای عید به رنگ سال در بیار | ترند رنگ مو سال ۲۰۲۳ چه رنگ‌هایی هستند؟

رنگ سال 2023 به صورت رسمی معرفی شد.

موهاتو برای عید به رنگ سال در بیار | ترند رنگ مو سال ۲۰۲۳ چه رنگ‌هایی هستند؟

به گزارش شمانیوز: رنگ مو تاثیر زیادی در چهره و استایل شما دارد و یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زیبایی به شمار می‌رود. با نزدیک شدن به سال نوی میلادی، بسیاری از ترندها برای سال آینده مشخص شده‌اند. ترند رنگ مو سال ۲۰۲۳ نیز توسط آرایشگران تعیین و اعلام شده است.

این رنگ‌ها به اندازه‌ای زیبا هستند که هر خانمی با توجه به سلیقه، رنگ پوست و چشم خود، می‌تواند از میان آن‌ها مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کند. در این مطلب برای شما عزیزان این رنگ‌ها را نام برده‌ایم. پس اگر می‌خواهید بدانید رنگ موی سال ۲۰۲۳ چه رنگی است ؛ در ادامه با ما همراه باشید.

 

ترند رنگ مو سال ۲۰۲۳ چیست؟

گزینه‌هایی که امسال پیش روی شما هستند، تنوع بالایی دارند و از رنگ مو بلوند یخی گرفته تا قهوه‌ای تیره و رنگ‌های فانتزی را شامل می‌شوند. در این بخش چند ترند رنگ مو سال ۲۰۲۳ را بیان می‌کنیم:

 

رنگ مو پلاتینی

این رنگ مو سال شیک ، متفاوت و زیبا، همیشه ترند است و طرفداران خاص خود را دارد. به ویژه اگر رنگ پوستتان سرد، روشن و گلگون است و موهای روشن را دوست دارید، پلاتینی بهترین انتخاب برای شما به نظر می‌رسد.

البته تکنیک رنگ کردن مو برای رسیدن به رنگ پلاتینی بسیار مهم است که شامل استفاده از پودر دکلره ، پراکسید هیدروژن و ماسک‌های آبرسان می‌شود. از آنجا که در این تکنیک، مو به روشن‌ترین حالت خود می‌رسد؛ مراقبت‌های بعد از رنگ کردن مو نیز باید به خوبی انجام شوند.

به طور مثال نباید از وسایل حرارتی مانند سشوار و اتو مو بیش از حد استفاده نمایید و حتماً قبل از سشوار، اسپری‌های حرارتی روی موهایتان بزنید.

 

رنگ مو پلاتینی

 

رنگ مو آکاژو یا ماهاگونی

این رنگ فوق‌العاده زیبا، تناژی بین قهوه‌ای تیره و شرابی دارد و برای تمام رنگ‌های پوست مناسب است. رنگ آکاژو روی پوست‌های سرد کنتراست بسیار زیبایی دارد و با پوست‌های گرم نیز بسیار هماهنگ است.

 

رنگ مو آکاژو یا ماهاگونی

 

رنگ مو قرمز تیره

این رنگ نیازی به دکلره ندارد؛ بنابراین هیچ آسیب شدیدی به موهایتان وارد نمی‌کند. موهای قرمز تیره معمولاً دارای سایه‌هایی از رنگ قهوه‌ای هستند و باعث گرم‌تر به نظر رسیدن رنگ چهره‌تان می‌شوند. اگر پوست تیره‌ای دارید، این رنگ مناسب شماست.

 

رنگ مو قرمز تیره

 

رنگ موی مارسالا

این رنگ بین رنگ‌های قرمز روشن و شرابی قرار دارد و شامل ته‌رنگ قهوه‌ای است. اگر پوستتان سبزه است؛ موهای مارسالا انتخاب ایده‌آلی برای شماست. البته پیشنهاد می‌کنیم این رنگ مو را برای پاییز ۲۰۲۳ انتخاب کنید.

 

رنگ موی مارسالا

 

رنگ مو بلوند قارچی

این رنگ یکی از تناژهای نسبتاً جدید رنگ بلوند است که در سال ۲۰۲۳ ترند شده است. بلوند قارچی ترکیبی از هایلایت‌های خاکستری روی زمینه قهوه‌ای روشن است. اگر می‌خواهید موهایتان را با دکلره به پایه نرسانید و زیاد روشن نکنید، این رنگ مو بهتر انتخاب است.

رنگ بلوند قارچی با فصول سردتر سال به خوبی هماهنگ می‌شود و روی تمام تناژهای رنگ پوست زیبا است.

 

رنگ مو بلوند قارچی

 

رنگ موی صورتی

اگر به دنبال رنگ مو سال فانتزی هستید، رنگ صورتی می‌توانید ایده‌آل باشد. این رنگ مو با تمام رنگ‌های پوست، از روشن‌ترین تا تیره‌ترین هماهنگ است. البته همانطور که اشاره کردیم رنگ موهای فانتزی، ماندگاری بالایی ندارند؛ پس پیشنهاد می‌کنیم موهای خود را در سالن‌های زیبایی مورد اعتمادتان رنگ کنید.

در سالن‌های حرفه‌ای به جای رنگ مو معمولی، از تونر مو استفاده می‌شود که این کار با ایجاد تغییر در رنگدانه‌های مو باعث می‌شود ماندگاری رنگ مویتان افزایش یابد.

 

رنگ موی صورتی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied