شمانیوز
شما نیوز

سریال پوست شیر

بازیگری که نقش دزد ساحل در سریال پوست شیر رو بازی میکنه کیست؟

در این بخش از مطالب شمانیوز درباره دزد ساحل دختر نعیم در پوست شیر می خوانید.

بازیگری که نقش دزد ساحل در سریال پوست شیر رو بازی میکنه کیست؟

به گزارش شمانیوزسریال پوست شیر دارای سوتی های بسیار زیادی بوده و در یکی از جدید ترین ها، بازیگر دزد ساحل در پوست شیر لو رفته اسـت.

 

رباینده ساحل در سریال پوست شیر

همانگونه کـه گفته شد تا کنون حدس و گمان های زیادی درباره ی هویت رباینده ی ساحل از سوی مخاطبان سریال پوست شیر صورت گرفته اسـت.

 

سریال پوست شیر

 

یک زن:

یک فرضیه ی دیگر درباره ی رباینده ساحل این اسـت کـه شاید این فرد اصلاً یک زن باشد. از شکل و شمایل محو رباینده این طور برمی آید کـه یک آدم با جثه کوچک اسـت. عکسهای محو بـه ذهن مـا القاء میکند کـه او کچل باشد. خب کسی با این مشخصات در داستان نبوده و احتمال این‌کـه بهزاد پشت ماجرا باشد را هم منتفی میکند.

اما اگر فکر کنیم رباینده کچل نباشد میتوانیم روی فرضیه این‌کـه همه ی کاره زن باشد هم کار کنیم. مثل معشوقه سابق صدرا کـه جزو حدس های قبلی هم بود. اما یک قاعده در فیلم نامه نویسی هست بنام تفنگ چخوف. آنتوان چخوف نمایشنامه نویس مشهور روس میگوید اگر یک تفنگ توی صحنه توصیف کردید باید تا آخر داستان یکبار با آن شلیک کنید.

محمودی فیلم نامه نویس خوش فکری اسـت و بیائید تصور کنیم میـــخواهد قاعده تفنگ چخوف را در داستانش لحاظ کند. بنابر این نباید از کار کردن مژگان در خانه فردی مرموز بهنام فاطمی آسان بگذریم. مـا فاطمی را ندیدیم. فقط همسرش را دیدیدم کـه رفتارهای بسیار وحشتناکی داشت. بیائید فرض کنیم فاطمی همان بهزاد اسـت کـه همسر دوم داشته و مژگان در خانه آنها کار می کرده.

از همسر فاطمی کـه هووی لیلا اسـت و طبیعتاً با ساحل هم مشکل دارد بر نمی‌آید کـه نقشه ربایش ساحل را بکشد؟ اما همان‌ گونه نمیتوان حدس زد مظنون اصلی کیست. چرا کـه سه بازیگر دیگر در سریال نقش دارند کـه هنوز دراین سریال نقش آفرینی نکرده اند. این سه بازیگر علی اوسیوند، آناهیتا افشار و علیرضا استادی هستند.

 

سریال پوست شیر

 

رضا پروانه:

عده ای از مخاطبان، رضا پروانه را دراین ماجرا دخیل میدانند. شاید دلیل این حدس، راضی کردن ساحل توسط رضا پروانه برای دیدار با پدرش اسـت.

 

صدرا:

عده ای نیز صدرا را عامل این ماجرا می‌دانند و رابطه ای کـه او با تینا پیش از ارتباط با ساحل داشته اسـت را در ربودن ساحل موثر میدانند. با این حال، درصد نقش داشتن صدرا دراین ماجرا با توجه بـه نبود سرنخ های کافی بسیار کم اسـت.

 

دوست صدرا:

فرد دیگری نیز کـه مخاطبان سریال بـه او شک کرده اند دوست صدرا اسـت و این شک زمانی کـه، فرد مظنون با ظاهری جوان و امروزی نشان داده میشود، بیشتر می‌شود. با این حال سرنخ های کافی برای مظنون بودن بـه این شخص وجود ندارد.

 

سریال پوست شیر

 

پدر ناتنی ساحل:

بهزاد پدر ناتنی ساحل نیز فرد مظنون دیگری اسـت کـه مخاطبان سریال بـه او شک دارند. او جزو مشکوک ترین مظنونین سریال اسـت. چرا کـه در قسمت دوم و پس از شنیدن خبر اتفاقاتیکه برای ساحل افتاده بود، کفش هایش گِلی بودو پشت سر هم سیگار میکشید. از طرفی رفتار بسیار بدی با مادر ساحل داشت و پس ازآن در هیچ یک از قسمت های سریال خبری از او نشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied