شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار

بازار دلار در انتظار گروسی | پیش بینی قیمت دلار

در شرایط فعلی، مهم‌ترین خبر برای بازار ارز ، نشست شورای حکام در روزهای 15 تا 19 خرداد است. به عقیده معامله‌گران قبل از شروع نشست احتمال دعوت رافائل گروسی - مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی - به تهران وجود دارد. بر این اساس بازار دوباره منتظر سفر گروسی است.

بازار دلار در انتظار گروسی  |  پیش بینی قیمت دلار

قیمت دلار  دیروز دوشنبه یکم خرداد ماه روند قیمت دلار در معاملات آزاد بازار ارز تهران افزایشی بود. تحلیلگران اقتصادی و سیاسی چند دلیل مهم را برای رشد اسکناس آمریکایی عنوان می کنند .  قیمت دلار  همواره از مباحث مهم در کشور بوده است و  تحلیل هایی در این خصوص انجام شده است. با افزایش قیمت دلار کالاهای اساسی نیز افزایش پیدا می کند. در ادامه سیگنال و پیش بینی دقیقی را از  قیمت دلار   می خوانید: 

دلار آمریکا در روز قبل به آن اشاره شده در پایین خط روند صعودی گیر کرده است و در روز قبل نه جان صعود به بالای آن را داشت و نه توانست به سطوح قیمتی پایین برسد و مماس بر خط روند صعودی در حال حرکت است.

دلار آمریکا در صورتی که افزایش یابد می تواند تا محدوده ۵۲ هزار و ۵۰۰ در گام اول رشد کند و پس از آن مقاومت ۵۳ هزار تومانی را پیش رو‌ دارد.

مهم‌ترین خبر برای بازار ارز

در شرایط فعلی،  مهم‌ترین خبر برای  بازار ارز ، نشست شورای حکام در روزهای 15 تا 19 خرداد است. به عقیده معامله‌گران قبل از شروع نشست احتمال دعوت رافائل گروسی - مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی - به تهران وجود دارد. بر این اساس بازار دوباره منتظر سفر گروسی است.البته غیر از خبرهای  برجام ، اخباری درمورد عادی‌سازی روابط جمهوری اسلامی با کشورهای همسایه هم در بازار شنیده می‌شد؛ از جمله، خبر عادی‌سازی روابط ایران و مصر با وساطت پادشاه عمان. اگر خبرهای تکمیلی مثبت باشد، سیل این خبرها می‌تواند نوسان کاهش به بازار بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied