شمانیوز
شما نیوز

روایت تلخ دختر نوجوان از 9 ماه بردگی جنسی در اسارتگاه مخوف

دختر نوجوان آمریکایی که به مدت 9 ماه در اسارت جنسی یک مرد شیطان صفت قرار داشت سرانجام با تلاش پلیس این کشور نجات یافت.

روایت تلخ دختر نوجوان از 9 ماه بردگی جنسی در اسارتگاه مخوف

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از ایندیپندنت، در اکتبر سال 2013 دختری 14 ساله با نام مستعار "جولیا" در مسیر مدرسه‌اش در شهر"کانوی" ایالت نیوهمپشایر آمریکا ناپدید شد. با وجود تلاشهای فراوان پلیس و اهالی "کانوی"، هیچ اثری از او و رباینده احتمالی پیدا نشد تا اینکه پس از گذشت 9 ماه، اسکناس جعلی یک شهروند ، راز ناپدید شدن این دختر نوجوان را فاش کرد.

 

پلیس با تحقیقات از این زن و بررسی موشکافانه، به مردی 35 ساله به نام "ناتانیل کربی" رسید و وی را دستگیر کرد. ماموران هنگام بازرسی از خانه این مرد، یک دختر نوجوان را که قلاده  ضد پارس سگ به گردنش بسته شده بود پیدا کردند، این دختر کسی نبود جز "جولیا".

پس ازدستگیری مرد شیطان صفت دختر بیچاره به دلیل شرایط روحی و جسمی بسیار بد به بیمارستان فرستاده شد و تحت درمان قرار گرفت.

 

با بهبودی نسبی"جولیا"، او از جنایت کثیف شکنجه‌گر خود پرده برداشت:

"در مسیر خانه به مدرسه به خاطر تنگی کفشم کمی می لنگدیم همان موقع "ناتانیل" با خودرویش کنارم توقف کرد و پیشنهاد کمک داد. من هم که پایم تاول زده بود و تنگی کفش حسابی کلافه ام کرده بود سوار ماشینش شدم اما به جای مدرسه از یک خانه ترسناک سردرآوردم. او سپس با تهدید اسلحه مرا به داخل خانه برد و مورد آزار و اذیت قرار داد.

 

شکنجه های این مرد شیطان صفت تمامی نداشت. او 9 ماه تمام مرا در خانه اش زندانی و تهدید کرده بود اگر فکر فرار به سرم بزند خانواده‌ام را خواهد کشت. "ناتانیل" حتی به گردنم یک قلاده الکتریکی ضدپارس سگ بسته بود تا در صورت هرگونه حرکتی با شوکر آن ساکت و بی حرکت شوم.

 

این مرد جنایتکار، حتی مرا مجبور کرد تا نامه ای دروغین به خانواده ام بنویسم و بگویم که فرار کرده ام اما وقتی فهمید که من سعی داشتم تا با خراش ناخن روی نامه، پیام مخفیانه‌ای به آنها برسانم به شدت مرا شکنجه و آزار جنسی داد. "

 

اینها بخشی از سخنان "جولیا" بود که ماهها در اسارت جنسی "ناتانیل کربی" قرار داشت. با اظهارات این دختر زجرکشیده، پرونده "ناتانیل" وارد ابعاد تازه تری شد و او علاوه بر جعل اسکناس با اتهامات دیگری از جمله آدم ربایی ، تجاوز جنسی ، ضرب و جرح و تهدید به مرگ روبه رو شد.

 

سرانجام با استناد به مدارک دادگاه پسند و شواهد موجود، اتهامات مرد هوسران در دادگاه "نیوهمپشایر" اثبات شد. پیش بینی می شود با توجه به کارنامه سیاه "ناتانیل"  90 سال زندان در انتظار وی باشد.

مترجم: مریم حسینی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied