شمانیوز
شما نیوز

ثبت‌نام طرح ملی مسکن در لرستان از شنبه آغاز می شود

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی لرستان از آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن در این استان از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه خبر داد و گفت: در این مرحله یک هزار و ۶۸۲ واحد مسکن عرضه می‌شود.

ثبت‌نام طرح ملی مسکن در لرستان از شنبه آغاز می شود

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از مهر : معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی لرستان از آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن در این استان از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه خبر داد و گفت: در این مرحله یک هزار و ۶۸۲ واحد مسکن عرضه می‌شود.

محمد پیامنی امروز پنجشنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به آغاز ثبت نام طرح ملی مسکن در لرستان اظهار داشت: متقاضیانی که تمایل دارند در این طرح ثبت نام کنند روز شنبه ۱۰ صبح به سایت tem.mrud.ir مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ثبت نام از طریق سایت از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ادامه دارد، تصریح کرد: باتوجه به اینکه ظرفیت محدود است در استان، کسانی می توانند ثبت نام کنند که در ساعات اولیه ثبت نام به سایت مراجعه کنند.

معاون باز آفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی لرستان با تاکید بر اینکه در مرحله اول یک هزار و ۶۸۲ واحد مسکونی سهم لرستان است، افزود: افرادی که در این مرحله نتوانند ثبت نام کنند باید ثبت نام خود را به مراحل بعدی طرح ملی مسکن موکول کنند.

پیامنی خاطرنشان کرد: دارا بودن فرم «ج»  سبز،  نداشتن سابقه مالکیت زمین از یک فروردین ۸۴، عدم استفاده از تسهیلات یارانه ای دولت پس از انقلاب،  ۵ سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا و برای زنان خود سرپرست داشتن سن ۳۵ سال به بالا از شرایط ثبت نام در طرح ملی مسکن است.

وی یادآور شد: افراد باید توانایی پرداخت هزینه ساخت و امکان بازپرداخت اقساط تسهیلات را داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مینا

    این طرح فقط واسه خودتون و ثروتمندان خوبه.ما مردم لرستان هیچ کدوم توان پرداخت همچین قدی رو نداریم