شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

اشتباهات رایج پزشکان در استخدام منشی مطب

استخدام منشی مطب کار ساده‌ای نیست. اگر یک پزشک با بی‌توجهی و ساده‌انگاری برای مطبش منشی انتخاب کند ممکن است در آینده ضررهای سنگینی متحمل شود.

اشتباهات رایج پزشکان در استخدام منشی مطب

 

استخدام منشی مطب کار ساده‌ای نیست. اگر یک پزشک با بی‌توجهی و ساده‌انگاری برای مطبش منشی انتخاب کند ممکن است در آینده ضررهای سنگینی متحمل شود.

 

پزشکان در استخدام منشی مطب معمولاً اشتباهات رایجی را انجام می‌دهند. برخی از این اشتباهات به شرح زیر است:

  • برخی از پزشکان به هنگام استخدام منشی مطب صرفاً چند گزینه محدود را بررسی می‌کنند و از میان آن گزینه‌ها یکی را انتخاب می‌کنند. یک پزشک باید حداقل با 10 منشی مصاحبه حضوری داشته باشد در غیر این صورت شانس استخدام یک منشی حرفه‌ای کاهش می‌یابد.
  • برخی از پزشکان به هنگام استخدام منشی مطب، سابقه کار را به استعداد و توانایی ترجیح می‌دهند. داشتن سابقه کار به‌تنهایی نمی‌تواند یک معیار مهم برای شما باشد. ممکن است یک فرد سال‌ها یک منشی بی‌لیاقت و غیرحرفه‌ای باشد. آیا شما او را استخدام می‌کنید؟
  • اگر به خاطر سفارش دوستان و اقوام یک فرد خاص را به‌عنوان منشی استخدام می‌کنید ممکن است در آینده اخراج آن منشی برای شما سخت باشد چون ممکن است برای این کار رودربایستی داشته باشید.
  • اگر شما از همان ابتدا شرح وظایف منشی را به‌طور دقیق مشخص نکنید ممکن است منشی شما در آینده از انجام برخی امور سر باز زند و یا احساس کند شما دارید از او بیگاری می‌کشید.
  • شرح وظایف و انجام امور داخل مطب را می‌توان به منشی مطب آموزش داد اما شما هیچ‌وقت نمی‌توانید خوش‌رویی، آداب صحبت، صبوری و مثبت اندیشی را به منشی خود آموزش بدهید. پس اگر در روز مصاحبه، فردی این ویژگی‌ها را دارا نبود، با قاطعیت از او چشم‌پوشی کنید.

 

محمد ظهره‌وند متخصص امور بازاریابی و تبلیغات در حوزه پزشکی درزمینهٔ استخدام منشی مطب یک مقاله جامع نوشته است که به شما خواننده عزیز توصیه می‌شود حتماً این مقاله را مطالعه نمایید.

در این مقاله در مورد رویکردهای مختلف ارتباط با منشی مطب ازجمله استخدام منشی مطب، نحوه تعیین حقوق منشی مطب، آموزش منشی مطب، تشویق منشی مطب، اخراج منشی مطب و برترین وب‌سایت‌ها برای ارسال آگهی استخدام منشی مطب صحبت شده است.

یکی دیگر از مقالات بسیار کاربردی محمد ظهره‌وند در مورد روش‌های موفقیت صفحه اینستاگرام پزشکان است. شما می‌توانید این مقاله را با عنوان "مثلث طلایی موفقیت در اینستاگرام پزشکان" مطالعه نمایید.

 

همچنین اگر به یادگیری جدیدترین استراتژی‌های برندسازی و تبلیغات پزشکی علاقه‌مند هستید مطالعه کتاب فلوشیپ تبلیغات و برندسازی پزشکی تألیف محمد ظهره‌وند به شما خواننده عزیز توصیه می‌شود.

سیف

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied