شمانیوز
شما نیوز

اقدامات پیشگیری از ویروس کرونا

اراک- مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مرکزی گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باید اقدامات پیشگیرانه مد نظر قرار گیرد و به طور جدی آن را در استان پیگیری می‌کنیم.

اقدامات پیشگیری از ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر :  مسعود فراهانی روز یکشنبه در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به سال نو و شلوغی بازار، باید آموزش‌های لازم به مردم و صنوف نسبت به بیماری کرونا داده شود.

وی ادامه داد: با اطلاع رسانی صحیح نسبت به بیماری کرونا، می‌توان از به وجود آمدن نگرانی در بین مردم جلوگیری کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید از افزایش قیمت ماسک، جلوگیری شود و در این راستا لازم است، دستگاهی محل‌های خرید این ماسک‌ها را معرفی کنند تا مردم با قیمت زیاد مواجه نشوند.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری مرکزی گفت: در بحث حمل و نقل اتوبوس‌های برون شهری و درون شهری نیز اقدامات پیشگیرانه را نسبت به بیماری‌ها دنبال می‌کنیم.

معاون فنی مرکز بهداشت استان مرکزی در حاشیه این نشست گفت: با توجه به آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی اراک هیچ موردی از ورود ویروس کرونا در استان مرکزی مشاهده نشده است.

عباس اسماعیلی بیان کرد: در ارتباط با جلوگیری از شیوع با ویروس جدید کرونا اقدامات آموزشی به دستگاه‌های مختلف، آموزش و پرورش و مراکز تجمعی اعلام شده و اقلام پیشگیرانه بین مراکز بهداشتی و درمانی توزیع شده و هماهنگی لازم در شهرستان‌ها برای برگزاری جلسات آموزشی در این راستا نیز انجام شده است.

وی افزود: مقرر شده در سیستم حمل و نقل شهری، مراکز نظامی و انتظامی و آموزش و پژوهشی اقدامات آموزشی و پیشگیرانه توسط مسئولین مربوطه نسبت به ویروس کرونا صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied