شمانیوز
شما نیوز

جزئیات دستگیری فرد منتشر کننده‌ی صدای حریرچی

سردار رحیمی از دستگیری فرد منتشر کننده‌ی صدای حریرچی خبر داد.

جزئیات دستگیری فرد منتشر کننده‌ی صدای حریرچی

به گزارش شمانیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پس از شیوع ویروس کرونا به کشور، فایل صوتی منتسب به ایرج حریرچی؛ معاون وزارت بهداشت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که علیرضا وهاب زاده مشاور مطبوعاتی وزیر بهداشت در توییتی نوشت؛ صدایی که با عنوان گفت‌وگوی دکتر حریرچی در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود، صحت ندارد.

همچنین به گفته وهاب زاده این فایل صوتی کاملا ساختگی است و تا این لحظه هیچ بحثی برای قرنطینه شدن تهران مطرح نشده و هرگونه خبرسازی در این‌باره صرفا برای تشویش اذهان عمومی و نگرانی مردم مطرح می‌شود.

در همین راستا سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا نیز در این باره گفته بود که با شیوع ویروس کرونا در کشور و به موازات انتشار اخبار رسمی، شاهد انتشار اخبار غیرموثق و جعلی نیز در فضای مجازی هستیم. این فایل توسط کارشناسان پلیس فتا در مرکز ادله دیجیتال این پلیس بررسی و مشخص شد توسط یک پایگاه خبری در کشور آلبانی تولید و در فضای رسانه‌ای کشور منتشر شده است و فرد منتشرکننده این کلیپ در خارج از مرز‌های کشور به سر می‌برد.

اما سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ ظهر امروز ۲۴ اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری ۶ نفر از ادمین‌ها و انتشار دهند‌های تصاویر و صدا‌های جعلی اظهار کرد: فرد منتشر کننده‌ی صدای دکتر حریرچی دستگیر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied