شمانیوز
شما نیوز

جزئیات بازگشایی برج میلاد

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران درباره بازگشایی مجدد مراکز خدماتی و رفاهی شهرداری تهران توضیحاتی داد.

جزئیات بازگشایی برج میلاد

به گزارش شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران درباره بازگشایی مجدد مراکز خدماتی و رفاهی شهرداری تهران توضیحاتی داد.

با بازگشایی اصناف و حضور کارمندان بر سر کار خود، پایتخت کم کم در حال بازگشت به حالت عادی پیش از شیوع کرونا است و مدیریت شهری با تأکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه بهداشتی طرحی مانند محدودیت‌های ترافیکی را در آستانه اجرا قرار داده است.

حال با نزول تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و بازگشایی برخی از مراکز تفریحی و خدماتی شهر تهران مانند بوستان‌ها، زمزمه‌های بازگشایی دیگر مراکز تفریحی مانند برج میلاد، سینماها و مجوعه‌های ورزشی پایتخت بر سر زبان‌ها افتاده است.

این گمانه زنی‌ها در حالی است که شهرداری تهران در ماه‌های اخیر (از اسفند سال گذشته تا به امروز) به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز تفریحی و خدماتی خود در بحث تأمین بودجه با مشکلات بسیاری مواجه شده است.

غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در این باره گفت: هنوز تصمیمی برای بازگشایی مراکز تفریحی و خدماتی شهرداری تهران گرفته نشده است و مجموعه‌های خدماتی شهرداری همچنان تعطیل هستند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران افزود: اگر قرار بر این باشد مراکز تفریحی و خدماتی شهرداری تهران برای استفاده شهروندان بازگشایی شوند، این تصمیم باید از سوی ستاد مقابله با کرونای شهر تهران اتخاذ شود.

محمدی ادامه داد: همان‌گونه که در بحث بازگشایی بوستان‌ها بر اساس ابلاغیه ستاد کرونا عمل شد، در بخش بازگشایی مراکز تفریحی و خدماتی مانند برج میلاد، سینماها و مراکز فرهنگی باز به همین شکل عمل خواهیم کرد و تا زمان ابلاغ ستاد مقابله با کرونا این مراکز همچنان تعطیل هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied