شمانیوز
شما نیوز

وضعیت آب و هوا و بارش باران در استان های کشور + جزئیات

کارشناس هواشناسی گفت: امشب در برخی استان های کشور بارش باران همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

وضعیت آب و هوا و بارش باران در استان های کشور + جزئیات

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امشب در جنوب سیستان و بلوچستان، بخشی از آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، غرب سواحل دریای خزر، ارتفاعات زاگرس و هرمزگان بارش پراکنده باران گاهی رعد و برق پیش بینی می شود‌.

وی افزود: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در سواحل دریای خزر، شمال غرب، بخش هایی از غرب و مرکز، دامنه های زاگرس و جنوبی البرز، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش خواهیم داشت.

گودرزی ادامه داد: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در اکثر مناطق کشور جو نسبتا پایدار خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی از استمرار وزش بادهای نسبتا شدید از امروز تا روز دوشنبه در اکثر نقاط شمال غرب و غرب خبر داد و گفت: از روز یکشنبه تا سه شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک‌ پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در سواحل شمال تا روز دوشنبه ۱۲ تا ۱۸ درجه کاهش می یابد، بیان کرد: این در حالی است که از روز دوشنبه دمای هوا ۳ تا ۶ درجه در سواحل شمال کاهش می یابد.

 آسمان پایتخت نیمه ابری است

گودرزی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: امروز آسمان تهران نیمه ابری همراه با وزش باد است، ضمن آنکه در ارتفاعات بارش باران خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان از روند افزایش دما طی روزهای آتی در اکثر مناطق کشور خبر داد و گفت: امروز بیشینه دمای پایتخت ۳۶ درجه سانتی گراد است و همواره طی روزهای آتی دمای پایتخت افزایش می یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied