شمانیوز
شما نیوز

آخرین وضعیت راه‌ها پنجشنبه ۲۹ خرداد

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ ۲۹، ۳۰ و ۳۱ تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران –شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

آخرین وضعیت راه‌ها پنجشنبه ۲۹ خرداد
به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
 
طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۵۹ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۶.۲ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۲ اوج تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب  کنند.    
 
 محور‌های دارای بیشترین  تردد طی ۲۴ ساعت گذشته:

ردیف

نام محور

استان

تعداد وسیله نقلیه

1

آزادراه کرج - قزوین

البرز

150141

2

آزادراه تهران - کرج

البرز

130801

3

آزادراه کرج - تهران

البرز

110894

4

آزادراه قزوین - کرج

البرز

106253

5

آزادراه تهران - ساوه

تهران

66346

6

جاجرود - بومهن

تهران

64106

7

آزادراه قزوین - زنجان

قزوین

61230

8

بومهن - جاجرود

تهران

59864

9

تهران - شهریار (شهر قدس)

تهران

59702

10

آزادراه ساوه - تهران

تهران

59439

محدودیت‌های ترافیکی سه شنبه ۲۷ خرداد ماه تا یکشنبه ۱ تیرماه ۹۹

۱. موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۲۷ تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۳۱ از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره- تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. سواری:

۲.۱- محور کندوان:

ب - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۲۹، ۹۹/۰۳/۳۰ و ۹۹/۰۳/۳۱ تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۲۹، ۹۹/۰۳/۳۰ و ۹۹/۰۳/۳۱ تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

۲.۲- محور هراز:

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های جمعه و شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۳۰ و ۹۹/۰۳/۳۱ تا ساعت ۲ بامداد روز‌های شنبه و یکشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۳۱ و ۹۹/۰۴/۰۱ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ روز‌های جمعه و شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۳۰ و ۹۹/۰۳/۳۱ الی ساعت ۲ بامداد روز بعد و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

* در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محور‌های هراز و کرج - چالوس اعمال خواهد شد.

۳. نقلیه سنگین (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی):

۳.۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

۳.۲- محور هراز:

الف- تردد تمام تریلر‌ها کماکان ممنوع است.

ب- تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۲۷ تا ساعت ۰۲ بامداد روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۴/۰۱ از محور هراز ممنوع است.

۳.۳- محور تهران – فیروزکوه - قائمشهر - سمنان و بالعکس:

تردد تمام تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۳/۳۰ از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر - فیروزکوه – تهران و بالعکس ممنوع است.

۳.۴- محور آستارا - اردبیل و بالعکس:

تردد تمام تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۲۷ و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۳/۳۰ در محور فوق ممنوع است.

۳.۵- محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس:

تردد تمام تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۲۷ و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۳/۳۰ در محور فوق ممنوع است.

۳.۶- محور سلفچگان - قم (باند رفت به سمت قم):

تردد تمام تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۳/۳۰ در محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه - تهران است.

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی:

۱- محور رامیان – اولنگ – شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲- محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است. ​

۳- محور شهداد – نهبندان، واقع دراستانکرمان، از مورخ ۲۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۴- محور خرم آباد – پلدختر، واقع در استان لرستان، از مورخ ۶ بهمن ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافیمسدود است.

۵ – محور قزوین - همدان کیلومتر ۱۱۰، واقع در استان همدان از مورخ ۲۲ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافیمسدود است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied