شمانیوز
شما نیوز

مردی همسرش را بعد از طلاق کشت! + جزئیات

بعد از این ماجرا بود که به رفتار‌های او بیشتر مشکوک شدم و برای همین تصمیم گرفتم او را تعقیب کنم. بعد هم متوجه شدم با پسری به‌نام فرهاد که معتاد و مواد فروش است دوست شده و او برایش مواد می‌آورد.

مردی همسرش را بعد از طلاق کشت! + جزئیات

مرد جوان که بعد از طلاق همسرش متوجه اعتیاد او شده بود در یک درگیری شدید وی را به قتل رساند. رسیدگی به این پرونده از ۲۵ خرداد امسال به‌دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهر قدس آغاز شد. زنی وحشت زده در تماس با پلیس از قتل خواهرش خبر داد و گفت: همسر سابق خواهرم به خانه من آمد و بعد از درگیری با خواهرم مینا، او را کشت.

خیلی زود گشت کلانتری در محل حادثه حضور یافت و با جسد غرق در خون زن جوان که در اثر ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیده بود روبه‌رو شد.

به دستور بازپرس کشیک قتل جسد «مینا» برای معاینه به پزشکی قانونی منتقل شد و عامل جنایت نیز که در محل حادثه حضور داشت دستگیر و به اداره پلیس آگاهی انتقال یافت.

منصور ۴۲ ساله ضمن اعتراف به قتل در بازجویی‌ها گفت: من ومینا ۱۵ سال عاشقانه با هم زندگی کردیم تا اینکه پدرش فوت کرد و یک روز مینا پیشنهاد داد برای اینکه حقوق بازنشستگی پدرش قطع نشود ما به شکل صوری از هم طلاق بگیریم تا او بتواند حقوق پدرش را هر ماه دریافت کند.

من خودم در بنگاه مسکن کار می‌کردم و وضع مالی‌ام متوسط بود به همین خاطر با درخواست او مخالفت کردم، اما بعد که اصرار او را دیدم، پذیرفتم و این طلاق انجام شد، اما من ومینا با هم زندگی می‌کردیم.

 
ولی چند ماهی که گذشت احساس کردم اخلاق مینا تغییر کرده است. با این حال اعتراضی نمی‌کردم تا اینکه یک روز وقتی وارد خانه شدم با دیدن وسایل مصرف ماده مخدر شیشه خیلی عصبانی شدم. وقتی از او پرسیدم این‌ها چیست؟ مینا گفت: شوهر خواهرش آنجا بوده و وسایلش را جا گذاشته است، چون می‌دانستم باجناقم معتاد است دیگر موضوع را پیگیری نکردم.

 

پیامک اشتباهی

منصور در ادامه گفت: یک روز که سرکار بودم پیامکی از مینا دریافت کردم که از خواندنش شوکه شدم. او اشتباهی این پیام را برای من فرستاده بود و در آن خطاب به مردی نوشته بود که برایش مواد مخدر بیاورد. بعد از این موضوع بود که قضیه اعتیاد مینا لو رفت ومن یقین پیدا کردم که معتاد شده است.

سر همین موضوع درگیری و مشاجره پیدا کردیم و او قهر کرد و به خانه خواهرش در شهر قدس رفت. بعد از این ماجرا بود که به رفتار‌های او بیشتر مشکوک شدم و برای همین تصمیم گرفتم او را تعقیب کنم. بعد هم متوجه شدم با پسری به‌نام فرهاد که معتاد و مواد فروش است دوست شده و او برایش مواد می‌آورد.

متهم که از قتل همسرش ابراز پشیمانی می‌کرد، گفت: وقتی از این ماجرا مطمئن شدم با عصبانیت به سراغ مینا رفتم و بعد از یک درگیری شدید او را با چاقو به قتل رساندم.

 
منبع: روزنامه ایران
 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied