شمانیوز
شما نیوز

تمام بیمارستان‌ها درگیر کرونا هستند

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، استمرار ملاحظات بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس را ضروری دانست.

تمام بیمارستان‌ها درگیر کرونا هستند

به گزارش شمانیوز و به نقل از مهر: نادر توکلی، با عنوان این مطلب که ویروس کرونا کماکان وجود دارد، گفت: رعایت نکات بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از وسایل حفاظت فردی در محیط‌های عمومی کم رنگ شده و این علامت هشدار است.

وی تاکید کرد: رعایت مسائل بهداشتی، عدم حضور در اماکن عمومی تا حد امکان و به حداقل رساندن اجتماعات ، جشن ها و مراسم حائز اهمیت است تا نوسانات کمتر شود. همچنین بیمارانی که مشکل سرپایی و اندک دارند سعی نمایند کمتر به بیمارستان ها مراجعه کنند و حتی الامکان از خدمات درمانگاه ها و کلینیک های سرپایی استفاده نمایند.

توکلی با عنوان این مطلب که رعایت پروتکل های مشترک برای ساماندهی بهتر بیماران کرونایی و ارائه آموزش‌های بستری در دستور کار است، ادامه داد:

وی با اشاره به تبعات خطرناک ویروس کرونا که همچنان وجود دارد، گفت: افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند یا داروهای خاصی استفاده می‌کنند و خانم های باردار باید مسائل بهداشتی و قرنطینه را بیشتر رعایت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، استفاده از ماسک را در مکان های عمومی به ویژه بیمارستان ها و مراکز پر تجمع الزامی دانست و افزود: هیچ بیمارستان سفیدی نداریم و همه بیمارستان ها از لحاظ کرونا درگیر هستند.

وی افزود: باید توجه داشت بیماری کرونا به عنوان یک مخاطره وجود دارد، لذا باید تمام ملاحظات بهداشتی و درمانی رعایت شود تا به شرایط عادی برگردیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied