شمانیوز
شما نیوز

اجرای محدودیت‌های کرونایی از پنجشنبه در اصفهان

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: محدودیت‌های جدید کرونایی به مدت یک هفته در اصفهان اعمال می‌شود.

اجرای محدودیت‌های کرونایی از پنجشنبه در اصفهان

حجت‌اله غلامی معاون عمرانی استاندار اصفهان در گفت‌وگویی خبری از اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در استان خبر داد و اظهار کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا با درخواست استان موافقت کرده است و محدودیت‌ها از روز ۵ شنبه ۱۰ مهرماه در استان اعمال می‌شود و تعطیلی مدارس استان از روز شنبه اعمال خواهد شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان افزود: با توجه به اینکه همه شهرستان‌های استان اصفهان به جز خور و بیابانک و دهاقان در وضعیت قرمز کرونا هستند بنابراین این محدودیت‌ها در شهرستان‌های قرمز عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه محدودیت‌ها به مدت یک هفته اعمال می‌شود، افزود: مساجد و مصلاها، برگزاری نماز جمعه، استخرها، باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، سینماها، آرایشگاه‌های زنانه، موزه‌ها، باغ‌موزه‌ها، سالن‌های تئاتر و مراکز مشابه آن، چایخانه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، تالارها، گیم‌نت‌ها، بازارچه‌های محلی و فصلی مانند جمعه‌بازار، دوشنبه‌بازار، شنبه‌بازارها از روز پنجشنبه تعطیل هستند.

معاون استاندار اصفهان اضافه کرد: پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و شهربازی‌ها که در اختیار شهرداری است نیز به مدت یک هفته تعطیل است.

غلامی در پایان خاطرنشان کرد: درباره مدارس نیز قرار شد که با نظر وزرای آموزش و پرورش و علوم یک هفته به صورت غیرحضوری برگزار شود.

 

 

منبع: فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied