شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه پنجشنبه 1 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/01

فال روزانه پنجشنبه 1 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/01

فال روزانه پنجشنبه 1 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/01

فال روزانه پنجشنبه 1 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/01

 

فال روز تولد 99/08/01

 

 

دوست عزیزی که 1 آبان به دنیا آمدی، تولدت مبارک!

برای ماه های آینده ایده ها و اهداف شیرینی در سر دارید. شما انگیزه لازم را دارید تنها کافی ست کمی بر تلاش تان بیافزایید. در ماه دی نشانه های پیشرفت و موفقیت را در زندگی تان مشاهده خواهید کرد به طوری که آماده برنامه ریزی برای موفقیت های بعدی زندگی تان خواهید شد. به زودی پولی به دست تان می رسد که انتظارش را ندارید. اگر می توانید آن را ذخیره کنید زیرا بعدها به دردتان خواهد خورد. شاید فکر کنید که برای داشتن روحیه بهتر حتما باید اتفاق بزرگی بیفتد اما کارهای کوچک مثل تغییر دکوراسیون یا اضافه کردن گلدان به خانه نیز می تواند روحیه تان را تغییر دهد. نسبت به پیشنهادهای اطرافیان انعطاف‌پذیرتر باشید. برخی از آنها می توانند زندگی تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهند.سعی کنید زمان بیشتری با عزیزان خود به خصوص خانواده بگذرانید و در مورد مسائل کاری جدی تر عمل کنید. اگر مشکلات گذشته خود را حل کنید، خواهید دید که زندگی شما روز به روز بهتر و شیرین تر خواهد شد و چقدر انرژی برای ادامه راه خواهید داشت. حتی به حقایقی در زندگی تان پی می برید که هیچ گاه تصورش را هم نمی‌کردید. آذر ماه زمان خوبی برای برداشت اولین قدم به سمت پیشرفت است. امسال سالی پر از اتفاق های عاشقانه برایتان خواهد بود، از آن نهایت لذت را ببرید.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز باید بر تغذیه و نوع رژیم خود توجه بیشتری داشته باشید. خوراک‌های گوشتی را تا حد امکان کنار بگذارید و بیشتر به گیاه‌خواری روی بیاورید. یک روز عالی در انتظار شما است. از همه رویدادها لذت ببرید. خیلی با هیجان و بی فکر کارها را به انجام نرسانید. انرژی های کائنات به نفع شما هستند و تا چند هفته دیگر نیز ادامه خواهند داشت. از این فرصت استفاده کنید و به سوی موفقیت پیش بروید. آیا به نظرتان هوا گرم شده است؟ مسلما این طور نیست زیرا تازه دور جدید سرما آغاز شده است و این حرارت درونی شماست که موجب شده تا احساس گرما داشته باشید. از کارهای همیشگی و تکراری که با عشقتان انجام می داده‌اید، دست بردارید و به دنبال سرگرمی های جدید باشید. با هم بیرون بروید و در مکان‌هایی حاضر شوید که تاکنون نبوده‌اید.
 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

 

divider1

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز برای مکالمه های دونفره آمادگی دارید؟ از امروز ماه جدیدی را آغاز می کنید و وارد مرحله تازه ای از زندگی خواهید شد. این وضعیت تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت. این را بدانید که چهار هفته آینده زندگی شما که از امروز آغاز می‌شود، تاثیر طولانی مدت برای 6 ماه آینده دارد. خوشبختانه این تاثیرات مثبت هستند. خلاقیت شما افزایش می یابد و می توانید بیزینس جدیدی آغاز کنید. یا حتی دوستان تازه ای بیابید که در مسیر موفقیت بسیار برای شما مفید هستند. تا پیش از اینکه در مورد افکار خود مطمئن نشده‌اید، آنها را علنی نکنید. در مسایل عاطفی، چند وقتی است که فکر می کنید احساسات شما یک طرفه شده‌اند. امروز این فرصت را دارید تا به زندگی و افکار خود سروسامان بدهید. روابط عاشقانه همیشه هم نباید در وضعیت خوب قرار داشته باشند. اگر مجرد هستید، امروز می توانید لنگه خود از جنس مخالف را ملاقات کنید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز باید روی سلامت خود تمرکز بیشتری داشته باشید. این وضعیت را نیز دست‌کم تا ماه آینده ادامه دهید. این موجب می شود تا دوباره به حالت عادی زندگی بازگردید و بتوانید خلاقیت بیشتری در کار و زندگی خود داشته باشید. تغذیه خوراکی های طبیعی و گیاهی را در دستور کار خود قرار دهید. فعالیت های کاری شما امروز زیاد خواهند بود و فرصت های بسیاری برای ایده پردازی های خلاقانه دارید. اگر در نظر دارید کار جدیدی را آغاز کنید، امروز فرصت مناسبی برای این امر است. بخشی از وقت خود را برای سازمان دهی افکار و نیازهای درونی خود بگذارید. اهداف جدید برای خود تعیین کنید و زندگی عاشقانه تان را نیز به سمت و سوی بهتر شدن پیش برانید. در حرف زدن با عشقتان جانب احتیاط را رعایت کنید تا موجب ناراحتی او نشوید.

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز دوست دارید هیجانات درونی خود را بیشتر کنید. در جمع‌هایی که حضور دارید با اعتماد به نفس در مورد نظرات خود حرف بزنید. بهتر است نظم کاری و کاریزمای رفتاری خود را بیشتر کنید. اشتیاقات درونی شما باعث تراوش ایده های ناب می شوند. از این فرصت به بهترین شکل بهره بگیرید. امروز این فرصت را دارید تا برای 6 ماه آینده خود برنامه و هدف مشخصی تعیین کنید. پس معطل چه هستید، مسیر جدید زندگی را آغاز کنید. گاهی منتظر هستید تا دیگران شما را به جلو هل بدهند. اما امروز باید روی پای خودتان بایستید. اگر مجرد هستید، شاید زمان خوبی باشد تا با فرد مورد علاقه خود قرار بگذارید و در مورد احساسات خود برای او حرف بزنید. خیلی منطقی و خشک برخورد نکنید، زیاد از حد هم هیجان زده نباشید. راهی را پیدا کنید که بیشتر حالت عاشقانه داشته باشد تا بتوانید در ذهن او تاثیر بگذارید. ترجیحا یک محیط رمانتیک با نور شمع و قهوه را برای قرار انتخاب کنید.

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز زمان ساختن آشیانه است. بیشتر ذهن خود را روی مسایل خانه و خانواده متمرکز کنید. برای چهار هفته آینده خود برنامه های تغییر دکوراسیون، تغییر تفریحات خانوادگی یا تمیزکردن خانه بچینید. همه این کارها نه تنها رابطه شما را با خانواده بهتر می کند، بلکه موجب بهتر شدن رابطه خودتان هم می شود. در انتهای روز هم می توانید با خودتان خلوت کنید و برای شش ماه آینده، برنامه ریزی کنید تا سریع تر به اهداف و موفقیتی که در سر دارید، برسید. از همان ابتدای صبح، به خود و خواسته های خود نیز فکر کنید. مراقب جسم و روح خود باشید. غذاهای سالم بخورید و ورزش را فراموش نکنید. در خانه در کنار عشقتان می توانید از ساده ترین مسایل نیز لذت ببرید. ورزش‌هایی همانند یوگا یا ماساژ هم می تواند در بهتر شدن روحیه شما موثر باشند.

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز همکاری و همفکری را باید در دستور کارهای امروز خود قرار دهید. ارتباط های شما به طرز عجیبی خوب می شوند و این وضعیت تا آخر ماه جاری ادامه خواهد داشت. جذبه و کاریزمای رفتاری خود را حفظ کنید و در جمع های که حضور دارید، طوری رفتار کنید تا مرکز توجه باشید. در مکان های عمومی که حاضر می شوید، احتمالا با افراد جدیدی آشنا خواهید شد و مهر زیادی از طرف آنها دریافت خواهید کرد. امروز بیشتر زمان خود را به صحبت کردن با عشقتان سپری می کنید. اما کمی هم به او فرصت دهید و حرف های او را نیز بشنوید. باید مهارت های ارتباطی خود را کمی تغییر دهید. به جای اینکه طلبکار باشید، پای صحبت های او بنشینید و بدانید اگر مشکلی هست، از طرف شما است. پس خودتان هم باید آن را برطرف کنید. اگر مجرد هستید، از جمع های جدید استقبال کنید.

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز به هر چه دست بزنید طلا می شود. وضعیت مالی شما به طور ناگهانی بسیار خوب خواهد شد و می توانید بسیاری از ایده های فکری خود را پیاده کنید. پرنده شانس روی بال های شما نشسته است و می توانید همه جانبه از آن استفاده کنید. این وضعیت خوشحالی زیادی به قلب شما روانه می کند و می توانید ارتباط های مهربانانه تر با اطرافیان داشته باشید. از این فرصت برای برنامه ریزی زمانی، کاری و مالی برای 6 ماه آینده بهره بگیرید. همیشه هنرهای برتر را تحسین کرده اید. به طور کلی، زندگی لوکس و بهترین ها را دوست دارید. همین دیدگاه و علاقه موجب می شود تا عشقتان را به یک شام لوکس دعوت کنید. ایده بسیار خوبی است. شما همیشه سخت کار کرده اید و شایستگی این نوع زندگی را دارید.
 
 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز اولین روز از ماه تولد شما آغاز شده است. این ماه برای شما بسیار مبارک است و رویدادهای شادی در انتظار شما خواهد بود. این تغییر مثبت از همین امروز آغاز می شود و تا انتهای ماه ادامه دارد. در چهار هفته آینده منتظر شادی ها، تغییرات و بهبود روابط باشید. در هر جمعی که حاضر می شوید، از لحظه حال خود استفاده کنید و نگران این نباشید که قرار است به کجا بروید. همیشه با احتیاط زیاد در روابط عاشقانه خود رفتار می کنید. اما امروز همه چیز به نفع شما است. این را به خاطر داشته باشید که اعتراض در مورد مشکلات موجود رابطه عاطفی شما را بهتر نمی‌کند. باید خودتان برای آنها راهکار بیابید و در کنار عشقتان فقط شاد باشید. اگر هم مجرد هستید، بدون نگرانی از حرف دیگران با فرد دلخواه خود قرار بگذارید. شما خودتان بهتر از همه می دانید چه چیزی برایتان خوب است.

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

حرکت را آغاز کنید. امروز می توانید با سرعت بسیاری به سمت اهداف خود پیش بروید. البته در انتهای روز باید سرعت خود را کاهش دهید. کمی آرام باشید و بیشتر به خود و اهداف خود فکر کنید. این را بدانید که یک ماه عالی در انتظار شما است. برای استراحت، ورزش و تقویت روحیه خود زمانی از روز را خالی کنید و در هفته های آینده نیز به آن پایبند باشید. این رابدانید که فرصت رشد شما  در این ماه بسیار زیاد است. امروز شاید دوست داشته باشید در لاک تنهایی خود فرو بروید. خیلی به حضور در جمع  تمایلی ندارید. برای ریشه یابی مشکلاتی که در رابطه عاطفی خود دارید، باید تنها باشید و فکر کنید. شاید بد نباشد از تجربه های گذشته خود برای برطرف کردن مشکلات کنونی استفاده کنید.

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز متوجه می شوید که تصورتان از کاری که انجام می دهید درست نبوده است. تاکنون تصور می کردید در کار گروهی نقش شما مشخص است، اما امروز متوجه عکس این ماجرا می شوید. شاید خوب باشد از سیاست و جاذبه خود برای بهبود اوضاع استفاده کنید و تا انتهای ماه نیز به همین روند ادامه دهید. در انتهای روز اتفاق‌هایی برای شما روی می دهند که رابطه اجتماعی‌تان را هیجان انگیزتر و شادتر می کنند. امروز وقتی در جمع حاضر هستید، روحیه بهتری دارید. از این حس برای پیشبرد اهداف گروهی خود استفاده کنید. اگر قرار است در یک جمع گروهی شرکت کنید، با عشقتان نیز تماس بگیرید و از او هم بخواهید به شما ملحق شود. اگر مجرد هستید نیز با سرعت عجیبی با فرد دلخواه خود دوست می شوید و می توانید لحظه های شادی در کنار هم داشته باشید.

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

 

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز رویاها شکل واقعیت به خود می گیرند. همه موفقیت‌هایی که تاکنون به دنبال آنها بوده‌اید، امروز میسر می شوند و شما در خوشحالی زیادی غرق خواهید شد. این روند تا هفته های آینده ادامه دارد. به برنامه های خود نظم ببخشید و با جاذبه ذاتی خود طوری رفتار کنید تا اطرافیان بیش از پیش نظرشان به شما جلب شود. این روند موفقیت را می توانید تا ماه های آینده نیز همین طور ادامه دهید. امروز برای اهداف طولانی مدت برنامه ریزی کنید. از روندهای همیشگی دست بکشید و ارتباط های خود را نیز تغییر دهید. در روند تمرکز روی کارهای خود، با فردی ملاقات خواهید کرد که جذابیت بسیاری برایتان دارد. با او قرار بگذارید و دوستی جدیدی را آغاز کنید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:  هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

از اینکه رویاهای بزرگ در سر بپرورانید هراسی به دل راه ندهید. شما توان واقعیت بخشیدن به همه رویاهای خود را دارید. در انتهای امروز، با خود خلوت و برای 6 ماه آینده برنامه ریزی کنید. مسافرت، ادامه تحصیل و کار از راه دور، بخش اعظم فعالیت های شما را در ماه جاری تشکیل خواهند داد. حتی می توانید برای یادگیری زبان دیگری اقدام کنید. عشق به سفر امروز در شما زیاد می شود. اگر در تابستان با عشقتان به سفر نرفته‌اید، شاید بد نباشد برای یک سفر چند روزه با هم برنامه ریزی کنید. از تعطیلات پیش رو برای تغییر آب و هوا استفاده کنید. اگر مجرد هستید، در طول یک سفر کوتاه شاید با افراد جدید آشنا شوید. به زودی یکی از دوستان تان به دیدن شما می آید و خبر خوبی را از گذشته ای نه چندان دور به شما منتقل می کند که جنبه عاطفی زندگی تان را از این رو به آن رو خواهد کرد.

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied