شمانیوز
شما نیوز

توضیح درباره محدودیت‌های کرونایی در تهران

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد مشاغل گروه سه و چهار و همچنین دورکاری ۵۰ درصدی دستگاه های دولتی و اجرایی تنها محدودیت های اعمال شده در شهر تهران خواهد بود.

توضیح درباره محدودیت‌های کرونایی در تهران

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد مشاغل گروه سه و چهار و همچنین دورکاری ۵۰ درصدی دستگاه های دولتی و اجرایی تنها محدودیت های اعمال شده در شهر تهران خواهد بود.

به دنبال وخامت اوضاع و عادی انگاری رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور در تجمعات غیر ضرور، سخنگوی دولت از تشدید نظارت و اعمال محدودیتهای کرونایی خبر داد و اعلام کرد" فعالیت گروههای شغلی ۲، ۳ و ۴ از روز دوشنبه ممنوع شده و در صورت عدم توجه و ادامه فعالیت، این مشاغل مشمول جرایم سنگین و تعطیلی درازمدت خواهند شد. "

این تصمیم از سوی ستاد ملی کرونا و به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و شیوع ویروس کرونا گرفته شده و محدودیتها در گروه مشاغل ۲، ۳ و ۴ از پنجم آبان ماه به مدت یک هفته در ۴۳ شهرستان بحرانی که در وضعیت قرمز به سر می برند، اعمال می‌شود.

دکتر سیما سادات لاری در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت اعمال محدودیت‌ها در تهران، گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا محدودیت‌ها از پنجم آبان ماه در گروه مشاغل ۲، ۳ و ۴ از پنجم آبان ماه به مدت یک هفته در ۴۳ شهرستان بحرانی که در وضعیت قرمز به سر می برند، اعمال می‌شود.

وی افزود: در تهران فقط مشاغل سه و چهار شامل محدودیت‌ها بوده و شاهد دورکاری ۵۰ درصدی دستگاه های دولتی و اجرایی در تهران نیز خواهیم بود.

در عین حال پیش از این نیز لاری اعلام کرده بود که ۴۳ شهرستان‌ آذرشهر، جلفا، چاراویماق، عجب شیر، مراغه و مرند از استان آذربایجان شرقی، شهرستان‌های پیرانشهر، ماکو و مهاباد از استان آذربایجان غربی، شهرستان‌های خوانسار، سمیرم، شاهین شهر و میمه، گلپایگان و نجف آباد از استان اصفهان و شهرستان‌های ایوان و دره شهر از استان ایلام، شهرستان‌های دماوند و ورامین از استان تهران، درگز از استان خراسان رضوی، مسجد سلیمان از استان خوزستان، خرمدره از استان زنجان، شاهرود از استان سمنان، استهبان از استان فارس، بانه و بیجار از استان کردستان، بافت، بردسیر، رفسنجان از استان کرمان، اسلام آباد غرب، پاوه و گیلان غرب از استان کرمانشاه، گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد، الیگودرز، پلدختر، دورود و کوهدشت از استان لرستان، دلیجان از استان مرکزی، تویسرکان، رزن و نهاوند از استان همدان، ابرکوه، خاتم و مهریز از استان یزد مشمول اعمال محدودیت‌ها خواهند بود.

 

 

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied