شمانیوز
شما نیوز

حمله وحشتناک 2 مرد به یک زن در بهشت زهرا+عکس

فریبا زن تهرانی در سرویس بهداشتی بهشت زهرا تهران مورد حمله 2 مرد خشن قرار گرفت.

حمله وحشتناک 2 مرد به یک زن در بهشت زهرا+عکس

سرنخ به جامانده در صحنه  سرقت  کارآگاهان را به سارقان رساند.
سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق زورگیر خبر داد .
 سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی گفت: آبان ماه سال جاری پرونده ای با موضوع سرقت بعنف در کلانتری 205 تشکیل و براساس دستور مقام قضایی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد و در اختیار دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه قرار گرفت.

 

untitled

وی عنوان کرد : محتویات پرونده حاکی از آن بود که شاکی به همراه همسرش به نام فریبا برای زیارت اهل قبور به  بهشت زهرا(س)  رفته و در ساعت17:30 که هوا تقریبا تاریک شده بود همسر وی به سرویس بهداشتی مستقر در  بهشت زهرا  (س) محل می رود که ناگهان صدای فریاد و درخواست کمک می کند که بلافاصله شاکی به سمت سرویس بهداشتی زنانه رفته و مشاهده می کند دو نفر مرد ناشناس دهان فریبا  را گرفته و درحال کشیدن وی برروی زمین هستند، شاکی با مهاجمان درگیر شده و آن دو از محل متواری می شوند.


سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی ابراز داشت: با عنایت به حساسیت موضوع، تحقیقات میدانی توسط کارآگاهان آغاز و محل وقوع حادثه از حیث وجود دوربینهای مداربسته مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد متأسفانه دوربینی وجود ندارد و در زمان وقوع حادثه نیز بدلیل تاریکی هوا، افراد دیگری حضور نداشته اند.

 

فریبا زن تهرانی مورد 2 مرد خشن و زورگیر قرار گرفت

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با پایش دقیق محل وقوع جرم، موفق می شوند یکدستگاه  تلفن همراه  در میان سبزه های کنار سرویس بهداشتی کشف کنند که با بررسی تلفن همراه مکشوفه هویت مالک آن شناسایی می شود .
گودرزی بیان داشت: تصویر احصا شده از گوشی که پس از بررسی مشخص شد هویت یکی از  زورگیر  ها به نام کامران است، به رویت شاکی و همسرش رسید که بصورت دقیق نامبرده را بعنوان یکی از مهاجمان شناسایی کردند، مراتب به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم صادر شد.
وی ادامه داد: کارآگاهان در ادامه، طی عملیاتی کامران را در منطقه کهریزک دستگیر و در بازجویی بعمل آمده، ابتدا منکر بزه انتسابی شد اما با رویت تلفن همراه و مستندات موجود، لب به  اعتراف  گشود و اظهار داشت بدلیل مصرف مواد روانگردان از نوع شیشه به همراه دوستم به نام سیامک قصد ربودن اموال شاکی را داشتیم که موفق به این کار نشدیم.


سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی گفت: پس از اعتراف صریح کامران به بزه انتسابی همدست متهم به نام سیامک نیز شناسایی، دستگیر و در تحقیقات به جرم اعتراف کرد که با دستور قضایی هر دو متهم برای تحمل کیفر روانه زندان شدند.

 

منبع:رکنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied