شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه پنجشنبه 7 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/7

فال روزانه پنجشنبه 7 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/7

فال روزانه پنجشنبه 7 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/7

فال روزانه پنجشنبه 7 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/7

 

فال روز تولد ( امروز پنجشنبه 1398/6/7)

 

 

 

 

 

دوست عزیزی که 7 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

امسال سر خود را بالا بگیرید زیرا هر روز از روز قبل بالاتر و موفق تر خواهید بود. مشکلات شما تمام می شود و از این پس تنها طعم شادی را خواهید کشید. در این سال به دنبال کارهایی باشید که از انجام آنها شاد و خشنود می شوید. در ماه مهر باید تصمیمات مهمی بگیرید که بر شرایط مالی شما تاثیر می گذارد، بنابراین با احتیاط قدم بردارید. برای زمان خود ارزش قائل شوید و به دنبال آرزوهای زندگی تان باشید. اگر شرایط بر وفق مرادتان نبود، به جای عصبانیت به دنبال راه حلی برای آن باشید. به زودی اتفاق های خوبی در زندگی شما خواهد افتاد. در ماه آبان سعی کنید لحظات بیشتری را به تنهایی خود اختصاص دهید. تحرک و ورزش را در برنامه روزمره خود قرار دهید تا همیشه بدنی سالم داشته باشید. اگر گذشته عاطفی تان را فراموش کنید، اتفاقات عاشقانه زیباتری در زندگی تان رخ خواهد داد. پس از همین حالا برای یک زندگی شادتر دست به کار شوید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/7 مخصوص متولدین فروردین

 

اگر چه شما فرد گوشه گیری هستید اما این روزها از کنار دیگران بودن لذت خواهید برد. دوستان تان شما را به گشت و گذار بیرون از خانه دعوت می کنند، بهتر است آن را قبول کنید و از لحظات خود لذت ببرید. حال که وقت کافی دارید، ورزش و تحرک را فراموش نکند، این  کار استرس شما را از بین می برد. در محیط کار سعی کنید بر چیزی اصرار نکنید زیرا بی فایده است. به جای آن کمی آرامش خود را حفظ و با مسائل به سادگی برخورد کنید.

 

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/7 مخصوص متولدین اردیبهشت 

 

مشکلی برایتان پیش آماده که احساس می کنید غیر قابل حل است اما واقعیت چیز دیگری است. این موضوع آنقدرها که شما آن را پیش خودتان بزرگ کرده اید، مهم نیست. پس نگران نشوید زیرا به زودی این مشکل هم بر طرف خواهد شد و شما روزهای خوبی را پیش رو  خواهید داشت. برای کاهش استرس به کلاس های ورزش یا یوگا بروید. در مورد مسائل عاطفی بهتر است کمی زاویه دید خود را تغییر دهید و محدودیت ها را بر دارید، در خرداد

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/7 مخصوص متولدین خرداد 

 

شرایط شما به طور ناگهانی تغییر کرده است و هماهنگی با آن برایتان کمی سخت است اما نگران نباشید با گذشت زمان همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. سعی کنید این استرس را با کارهایی که به آن علاقه دارید یا ورزش رفع کنید. زندگی عاطفی شما به زودی رمانتیک ترین لحظات را تجربه خواهد کرد. اگر برای اولین بار با فردی قرار ملاقات دارید،  به زودی می فهمید که طرف مقابل تان فردی منحصر بفرد است که شما مدت ها به دنبال اش بوده اید. فقط احتیاط را رعایت کنید تا همه چیز به خوبی پیش رود.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/7 مخصوص متولدین تیر

 

اگر چه اطراف تان شلوغ است و به جمع های زیادی دعوت شده اید اما امروز را ترجیح می دهید تنها باشید. حال وقت آن  است به خودتان کمی استراحت دهید تا استرس هایی که اخیرا به شما وارد شده، از بین روند. بهتر است تا تابستان به پایان نرسیده به یک سفر به مکانی خوش آب و هوا بروید. به زودی دوستان تان را به یک میهمانی باشکوه دعوت خواهید کرد و به همراه عشق زندگی تان لحظات خوبی را در کنار آنها خواهید گذراند. اگر می خواهید رابطه عاطفی شما رو به بهبود رود، به دنبال تجربه های جدید باشید و به رابطه تان تنوع دهید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/7 مخصوص متولدین مرداد 

 

شما از صحبت کردن در حمع می ترسید اما زمانی که باید صحبت کنید، ساکت نمانید و افکار و  ایده های خود را بیان کنید. برای کاهش استرس سعی کنید که کلام تان خلاصه و مفید باشد. کلماتی که به زبان می آورید می تواند زندگی شما را زیر و رو کند، پس آنها را محتاطانه تر انتخاب کنید. اگر می خواهید کمی حال و هوایتان عوض شود، به کتابخانه یا سایت های اینترنتی سری بزنید و کتابی با موضوع مورد علاقه خود بخوانید. این کار استرس شما را کاهش می دهد. مدتی است با عشق زندگی تان ارتباط خوبی ندارید اما امروز بهترین فرصت است تا با او به گشت و گذار بروید و انرژی مثبت خود را به یکدیگر انتقال دهید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/7 مخصوص متولدین شهریور 

 

دوست دارید تنها باشید و کمی با خودتان خلوت کنید. کتاب خواندن می تواند به آرامش شما کمک کند. اگر چه در حالت معمول سر و صدا اعصابتان را خرد  نمی کند اما امروز ممکن است کمی روی اعصاب تان باشد. صبور باشید تا شرایط ایده آل تان فراهم شود. اگر می خواهید فردی را تحت تاثیر قرار دهید، هر چه زودتر او را به یک شام در فضایی رمانتیک دعوت کنید. زمان در حال گذر است و شما با نشستن تنها وقت تان را تلف می کنید. بد نیست تکانی به خود دهید. برای رسیدن به آرامش و کاهش استرس، پیاده روی را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/7 مخصوص متولدین مهر 

 

مسائل مالی کمی ذهن تان را درگیر کرده است. اگر چه سخت کار می کنید و فکر می کنید که پول کافی در اختیار دارید اما پس انداز را فراموش نکنید زیرا سرنوشت غیر قابل پیش بینی است. افراد زیادی برای درخواست کمک نزدتان می آیند و ممکن است حتی موجب آزار و اذیت تان شوند، بهترین راه این است که خودتان را با کارهایتان سرگرم کنید سپس برای آرامش خیال کمی قدم بزنید. شما فردی شوخ طبع هستید به همین دلیل اطرافیان تان گاهی تفاوت بین حرف های جدی و شوخی شما را درک نمی کنند و ممکن است گاهی دچار سو تفاهم نیز بشوند، برای جلوگیری از این شرایط قبل از بیان حرف هایتان کمی فکر کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/7 مخصوص متولدین ابان 

 

شما حاضرید برای دوستانتان هر کاری کرده و حتی به دهان شیر بروید، چون این را می دانید که آنها هم همین کار را به خاطر شما خواهند کرد. شجاعتتان در حال حاضر در سطحی بیشتر از همیشه قرار دارد و این موضوع هم به کمکتان خواهد آمد. امروز برای دیدن پیشرفت در کارهایتان زیاد عجله نکنید، این که شما هیچ نشانی از پیشرفت نمی بینید دلیل آن نیست که یک جا مانده اید، فقط شرایط کیهانی فعلا به گونه ای نیست که بتوانید به میزان پیشرفت خود پی ببرید و باید چند روزی دست نگه دارید. امروز خودتان را برای غافلگیری های بزرگ و کوچک آماده کنید؛ غافلگیری هایی که کوچکترین آنها می تواند دیدن یکی از دوستان قدیمیتان به طور کاملا اتفاقی باشد.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/7 مخصوص متولدین اذر

 

شما گاهی احساس می کنید با وجود اینکه خودتان دارید با نهایت سرعت و قدرت پیش می روید اما انگار دنیای اطرافتان را روی دور کند گذاشته اند. شاید مقام های بالاتر و رئیستان را در این رابطه مقصر بدانید، اما بهتر است فعلا دست نگه دارید و قضاوتی نکنید و واکنشی هم نشان ندهید. امروز ممکن است یکی از دوستان و اطرافیانتان با یک نفر که از لحاظ قدرت و سطح اجتماعی خیلی از او بالاتر است درگیر شود و شما هم احساساتی شده و بخواهید خودتان را وارد این قضیه کرده و به کمک این شخص بروید. با این حال به نفع خودتان و دوستتان است که خودتان را از این ماجرا کنار کشیده و وقت و انرژیتان را صرف کارهای شخصیتان بکنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/7 مخصوص متولدین دی 

 

قدرت­ ذهن شما امروز افزایش قابل توجهی پیدا کرده است و به همین دلیل هم بخش زیادی از وقتتان را به مطالعه یا انجام تحقیقات در زمینه های مختلف خواهید گذراند. حس کنجکاوی شما در سطح بالایی قرار دارد و دلتان می خواهد بیشتر در مورد دنیای اطرافتان بدانید. شاید حتی به ادامه تحصیل در زمینه ی جدیدی که به تازگی به آن علاقمند شده اید فکر کنید. امروز شما احساس می کنید مشکلی جدی و بنیادی در محل کارتان وجود دار که باید از پایه و اساس حل شود، اما انجام این کار برایتان به این راحتی ها هم نخواهد بود، زیرا برخی از افرادی که نقشی کلیدی در این روند بازی می کنند حتی حاضر به پذیرش وجود این مشکلات نخواهند بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/7 مخصوص متولدین بهمن 

 

شما از جهتی که زندگی حرفه ایتان به تازگی به خود گرفته است اصلا راضی نیستید. با این حال فکر می کنید به نفعتان است با شرایطی که پیش آمده حداقل در حال حاضر مبارزه نکنید، به ویژه اگر ببینید که بقیه ی افراد گروه و همکارانتان در این مورد با شما هم عقیده نیستند.با این حال شما می دانید که در هر شرایطی باید کار درست را انجام داد و حتی اگر فعلا چیزی نگویید هم در سکوت به دنبال راه چاره خواهید بود. همین طور ادامه دهید، خیلی زود نوبت شما فرا خواهد رسید. امروز حس ششم شما خیلی خوب کار می کند، با به کارگیری این توانایی و خواندن اخبار خواهید توانست روش خوبی برای کسب درآمد بیشتر پیدا کنید!

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه پنجشنبه 1398/6/7 مخصوص متولدین اسفند 

 

در زمینه ی حرفه ای و همچنین در رابطه با فعالیت ­های هنر یو خلاقانه ای که دنبال می کنید اکنون زمان بسیار خوبی برای شروع پروژه های جدیدی که قلبا به آنها ایمان دارید خواهد بود. شاید بتوانید با جستجو در اینترنت و یافتن موارد مشابه در کشورهای مختلف ایده های جدیدی در این رابطه به دست بیاورید. شما امروز خیلی احساساتی تر از همیشه هستید، مخصوصا وقتی پای روابط عاطفی در میان باشد. دلتان می خواهد یک بعدازظهر عاشقانه را با شخصی که دوست دارید بگذرانید و با او در مورد احساسات عمیق خود صحبت کنید. فقط مواظب باشید زیاده روی نکنید تا شیرینی عشقتان دل طرف مقابلتان را نزند

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied