شمانیوز
شما نیوز

عکس العمل قوه قضاییه به خودسوزی دختر آبی

سخنگوی دستگاه قضا گفت: دختری که خودسوزی کرد فاقد محکومیت کیفری بود.

عکس العمل قوه قضاییه به خودسوزی دختر آبی

به گزارش شمانیوز به نقل از صداوسیما : اقای غلامحسین اسماعیلی افزود: برخلاف ادعای برخی رسانه ها مبنی بر محکومیت سحر خدایاری از ناحیه هیچ یک از مراجع قضایی کشور حکم محکومیتی درباره او صادر نشده است .
وی گفت: برخی رسانه ها مطالبی را خلاف واقع مبنی بر محکومیت این فرد منتشر کرده اند .
اقای اسماعیلی در ادامه به دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر دلجویی از خانواده خدایاری اشاره و تصریح کرد: متعاقب درگذشت وی به دستور رییس قوه قضاییه هیاتی به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه در مجلس ترحیم خدایاری شرکت کنند که هیات قضایی از شهرکرد به مجلس ترحیم رفتند و مراتب تسلیت رئیس قوه قضاییه را ابلاغ کردند.
وی افزود: بنده هم به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه در تماس تلفنی با پدر سحر خدایاری مراتب تسلیت خودم را ابلاغ کردم و از مواضع هوشمندانه ای که پدر داغدیده این دختر اتخاذ کرد و موجب یاس و ناامیدی دشمنان برون مرزی انقلاب و ایادی داخلی آنها شد تشکر کردم.
اسماعیلی ادامه داد: متقابلا آقای خدایاری ضمن ابراز لطف و تشکر از محبت رییس قوه قضاییه اعلام کرد که مواضع و رویکرد جدید قوه قضاییه و اقدامات اقای رئیسی باعث ایجاد امید در مردم و جامعه شد . اقای خدایاری تاکید کرد که برای موفقیت قوه قضاییه دعا می کند.

گفتنی است؛ یازده تیر امسال سحر خدایاری در مقابل دادگاه انقلاب تهران اقدام به خودسوزی کرد که بر اثر این حادثه موجی از شایعات در فضای مجازی و رسانه ها ایجاد شد و این اقدام وی را به صدور حکم شش ماه حبس نسبت دادند درحالیکه به گفته سخنگوی دستگاه قضا هیچ دادگاهی دراین خصوص برگزار و رای محکومیتی نیز صادر نشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied