شمانیوز
شما نیوز

ترافیک سنگین در محور های چالوس و هراز + جزئیات

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور نیروی انتظامی از وجود ترافیک سنگین در مسیر‌های شمال به جنوب جاده‌های هراز، چالوس، فیروزکوه و رشت به قزوین خبر داده و گفت: اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دو جاده هراز و چالوس اعمال شده است.

ترافیک سنگین در محور های چالوس و هراز + جزئیات
به گزارش شمانیوز به نقل از فارس: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در محدوده شهر مرزن آباد، هزار چم، سیاه بیشه، گچسر، سه راه دیزین، آساره شاهد ترافیک سنگین هسیتم.

 

وی افزود: در طول این محور ترافیک پرحجم و در برخی مقاطع ترافیک نیمه سنگین در حال تردد است البته در این محور تردد خودروها از سمت کرج به سمت چالوس از ساعت 13 محدود شده است.

 

 

 

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در جاده هراز و مسیر شمال به جنوب این جاده د رمحدوده نارنجستان و تونل شماره یک، پلیس راه لاریجان، آب اسک شاهد ترافیک سنیگن هستیم.

 

وی ادامه داد: در این محور نیز از ساعت 13 تردد از سمت رودهن به سمت آمل محدود شده و در بخش‌هایی از این محور شاهد تارفکی پرحجم اما روان هستیم.

 

سرهنگ رحمانی گفت: در محور رشت به قزوین در محدوده سنگر، امامزاده هاشم، منجیل و رودبار شاهد ترافیک سنگین هستیم و در طول مسر ترافیک پرحجمی را شاهدیم.

 

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: در محور فیروزکوه به سمت تهران نیز در محدوده‌هایی مانند سوادکوه، زیرآب و شیرگاه تارفیک سنگین گزارش شده و در طول محور تردد های پرحجم را شاهدیم.

 

وی افزود: در اتوبان ساوه تهران و قم به تهران هم شاهد ترافیک پرحجم در طول مسیر هسیتم.

به گفته رحمانی در برخی محورهای استانهای مازندران، گیلان و اردبیل بارش باران گزارش شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied