شمانیوز
شما نیوز

همدلی و هم افزایی رونق بیش از پیش باشگاه ذوب آهن را در پی دارد

نشست هم اندیشی مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان با حضور مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن،خدامراد صالحی سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان،دکتر جواد محمدی و جمعی از مسئولین باشگاه و کارخانه ذوب آهن،سه شنبه دوازدهم شهریورماه در محل این باشگاه برگزار شد.

همدلی و هم افزایی رونق بیش از پیش باشگاه ذوب آهن را در پی دارد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان: خدامراد صالحی سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان در این نشست گفت : باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن پتانسیل بسیار خوبی برای شهرستان لنجان به شمار می رود.

وی افزود : برگزاری مسابقات در این ورزشگاه در دو عرصه ملی و بین المللی شور و شعف خاصی را به ویژه در قشر جوان ایجاد نموده لذا توجه به مسایل ایمنی این عزیزان بسیار مهم است و مجموعه ذوب آهن در این زمینه اقدامات موثری انجام داده است، برنامه های خوبی نیز در دست اقدام دارد و ما نیز آماده هر گونه همکاری در این زمینه هستیم.

مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن نیز در این نشست گفت: اولویت بندی چالش ها ومحدودیت هایی که باشگاه ذوب آهن با آن رو به رو است و برنامه ریزی برای برطرف نمودن آنها بسیار مهم است.

وی افزود : سرمایه کشور، جوانان آن هستند که با شور و شوق جوانی و متناسب با علاقه خود مسابقات ورزشی مختلف را با حضور در باشگاه پیگیری می کنند لذا تامین ایمنی و امنیت این آینده سازان بسیار مهم است.

وی افزود : دکتر محمدی به عنوان یک نیروی جوان و با انگیزه از سوی هیات مدیره باشگاه انتخاب شد.انشاا... با همدلی و افزایی همه بخش ها شاهد رونق بیش از پیش این باشگاه در عرصه های مختلف باشیم.

مهندس امیر ایرانپور مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن نیز در این نشست گزارش مبسوطی در خصوص پروژه افزایش ظرفیت سکوی تماشاگران ورزشگاه بزرگ ذوب آهن که توسط این شرکت در دست اقدام است ارائه نمود. 

همچنین دکتر جواد محمدی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان نیز برخی از مهمترین برنامه باشگاه را در آینده نزدیک مطرح نمود.

شایان ذکر است در حاشیه این نشست از قسمت های مختلف ورزشگاه نیز بازدید میدانی صورت گرفت.

ذوب 2

ذوب3

 

ذوب4

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied