شمانیوز
شما نیوز

تامین اجتماعی در حوزه درمان اقدامات ارزشمندی انجام داده است

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان اقدامات ارزشمند و مثمرثمری انجام داده است.

تامین اجتماعی در حوزه درمان اقدامات ارزشمندی انجام داده است

به گزارش شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حاج زارعی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در نشستی که به منظور بررسی مشکلات کارگران استان و چالشهای پیش رو  با حضور مدیران درمان و بیمه تامین اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد و جمع کثیری از کارگران و بازنشستگان انجام شد، کارگران را شریف ترین اقشار و بازنشستگان را ارزشمندترین ذخایر تجربه در جامعه ذکر کرد و گفت: نیروی مولد کارگران و استفاده از تجربه سالها خدمت و تلاش بازنشستگان در مسیر تولید، تنها راه برون رفت از وضعیت موجود اقتصادی در کشور است.

وی تامین اجتماعی را مدافع حقوق کارگران و تکیه گاهی برای بازنشستگان در شرایط فعلی دانست و اظهار داشت: تلاش داریم مطالبات تامین اجتماعی هر چه زودتر از طریق دولت پرداخت شود تا مشکلات تامین اجتماعی در خصوص پرداخت افزایش مستمریها و سنوات کارگران به حداقل رسد.

دکتر پیام اکبری مدیر درمان تامین اجتماعی استان نیز در ادامه این نشست، کارگران و بازنشستگان را ولی نعمتان تامین اجتماعی عنوان کرد  و گفت: خدمت به این  قشر شریف، افتخاری برای مدیران و دست اندرکاران سازمان تامین اجتماعی است.

وی با بیان اینکه روزانه قریب به 7000نفر به مراکز تابعه تامین اجتماعی در استان مراجعه می کنند اظهار داشت: با توجه به اینکه کارگران و بازنشستگان جزء اقشار کم در آمد جامعه هستند و خدمات تامین اجتماعی نیز رایگان است، بیشترین مراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی از بین کارگران و بازنشستگان است و به همین دلیل تمام تلاشمان را بصورت شبانه روزی و پی گیریهای مداوم و مستمر مصروف ارتقاء و افزایش خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان کرده ایم.

دکتر اکبری گفت: در 2 سال گذشته ارتقاء هتلینگ را با هزینه ای بیش از ده میلیارد تومان در دستور کار داشتیم و جهت خرید تجهیزات درمانی به روز و پیشرفته، بیش از  20ملیارد تومان هزینه کرده ایم.

وی افزود: 12 بخش جدید را در زمان مدیریت فعلی و با کمک همکاران تلاشگر حوزه درمان به بهره برداری رساندیم که بخشهای سی تی اسکن، جراحی عمومی، زنان و زایمان، ccu ،icu و nicu از آن جمله هستند.

وی گفت: تعداد تخت های بستری را در بیمارستان شهدای گمنام از 30 تخت به 70 تخت افزایش دادیم و مصمم هسیم این تعداد را به 100تخت برسانیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی پروژه دی کلینیک گچساران، تبدیل درمانگاه دهدشت به پلی کلینیک تخصصی و توسعه فضاهای درمانی مراکز تابعه را از دیگر برنامه های تامین اجتماعی ذکر کرد و گفت: در آینده ای نزدیک این پروژه ها را به بهره برداری خواهیم رساند.

 نور محمدی مدیر کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن قدر دانی از کارگران و بازنشستگان جهت مطرح نمودن در خواستهای بحقشان و تعامل خوبی که با مدیران تامین اجتماعی دارند، گزارشی از اقدامات انجام گرفته را به منظور رضایتمندی کارگران بیمه شده ارائه نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied