شمانیوز
شما نیوز

کری خوانی سخنگوی وزارت خارجه برای استقلالی ها در استانه دربی

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دلم می‌خواهد دربی جذاب از آب دربیاید تا مردم لذت ببرند البته در عین حال نظم رعایت شده و حرمت‌ها هم از هر جهت حفظ شود.

کری خوانی سخنگوی وزارت خارجه برای استقلالی ها در استانه دربی
به گزارش شمانیوز هب نقل از خبرورزشی ، علاقه به فوتبال در میان دیپلمات‌های ایرانی اتفاق کم‌سابقه‌ای نیست. دکتر حمیدرضا آصفی، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه یک استقلالی متعصب بود و مردی، چون عباس عراقچی، معاون کنونی وزارت امور خارجه نیز حسابی پرسپولیسی است. در این میان عباس موسوی، سخنگوی کنونی وزارت امور خارجه که جزو مدیران جوان و خوش‌برخورد دولت محسوب می‌شود نیز حسابی اهل ورزش و به ویژه فوتبال است.

موسوی برای ساعاتی مهمان خبرآنلاین بود و خبرورزشی نیز با استفاده از این فرصت، آقای سخنگو را گوشه رینگ گیر انداخت تا در مورد شهرآورد یک‌شنبه با ایشان گفت‌وگوی کوتاهی داشته باشیم. سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به سؤال ما پیرامون شهرآورد روز یک‌شنبه به خبرورزشی گفت: دلم می‌خواهد مسابقه‌ای جذاب از آب دربیاید تا مردم لذت ببرند البته در عین حال نظم رعایت شده و حرمت‌ها هم از هر جهت حفظ شود.

موسوی در پاسخ به درخواست ما مبنی بر پیش‌بینی نتیجه بازی نیز لبخندی زد و گفت: فکر می‌کنم احتمالاً پرسپولیس برنده این شهرآورد خواهد شد. البته به طور کلی دوست دارم مسابقه بسیار جذاب از آب دربیاید و باعث رضایت فوتبالدوستان شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خدا انشاالله