شمانیوز
شما نیوز

فاتی اسپانیایی شد

مهاجم جوان بارسلونا ملیت اسپانیایی گرفت و می‌تواند لاروخا را در جام جهانی زیر ۱۷ سال برزیل همراهی کند.

فاتی اسپانیایی شد

به گزارش شمانیوز به نقل از ایسنا، آنسو فاتی اکنون یک بازیکن اسپانیایی محسوب می‌شود. دولت اسپانیا امروز (جمعه) به بازیکن جوان بارسلونا پاسپورت اسپانیایی داد و او ملیت این کشور را گرفت. این اتفاق به خاطر درخواست فدراسیون فوتبال اسپانیا و شورای عالی ورزش رخ داد. بر این اساس فاتی که متولد گینه بیسائو است نامش در فهرست ۵۰ نفره فدراسیون فوتبال اسپانیا برای جام جهانی زیر ۱۷ سال برزیل قرار گرفت. این لیست امروز به فیفا ارسال می‌شود.

پروسه تغییر تابعیت مهاجم ۱۶ ساله بارسلونا خیلی سریع انجام شد چون داوید گوردو، سرمربی نوجوانان می‌خواست یک پیش فهرست ۵۰ نفره قبل از چهارشنبه هفته آینده  به فیفا بفرستد. فاتی می‌توانست برای تیم ملی پرتغال هم بازی کند. با این حال او دوست داشت با پیراهن اسپانیا به میدان برود.

ec4yjc5x4aahogt

 

فاتی که در این فصل از تیم پایه به تیم نخست بارسا راه یافت در سه بازی لالیگا درخشید و در دو بازی گلزنی کرد و یک پاس گل داد. او اکنون می‌تواند اسپانیا را در جام جهانی همراهی کند. جام جهانی زیر ۱۷ سال چهارم آبان در برزیل آغاز می‌شود. اسپانیا با تیم‌های آرژانتین، کامرون و تاجیکستان هم‌گروه است.

مهاجم ۱۶ ساله با حضور در جام جهانی ال کلاسیکو رفت را از دست می‌دهد. رئال مادرید و بارسلونا پنجم آبان در لالیگا به مصاف هم می‌روند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied