شمانیوز
شما نیوز

سوارز باعث شد لیورپول قهرمان لیگ نشود

جیمی کاراگر محرومیت لوئیس سوارز در هفته های ابتدایی فصل 14-2013 را یکی از عوامل اصلی قهرمان نشدن لیورپول در لیگ برتر می داند.

سوارز باعث شد لیورپول قهرمان لیگ نشود

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: فصل 14-2013 لیورپول با برندان راجرز در آستانه پایان انتظار طولانی مدت برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بود. بازیکنان لیورپول در اوج بودند و سوارز با 31 گلی که زد کفش طلا را از آن خود کرد.

اما او چندین هفته ابتدای فصل را به دلیل محرومیت از دست داد. او در فصل پیش از آن، برانیسلاو ایوانوویچ، مدافع چلسی را گاز گرفته بود و به همین دلیل با محرومیتی بلندمدت روبرو شده بود.

لیورپول در مدتی که او محروم بود نتوانست نتایج خوبی بگیرد و در نهایت منچستر سیتی با اختلاف دو امتیاز قهرمان لیگ برتر شد.

کاراگر می‌گوید: « فکر می کنم سوارز در اواخر بازی با چلسی گل زد. من خبر نداشتم که او چه کرده تا این که به رختکن برگشتیم و خبر رسید که لوییس، ایوانوویچ را گاز گرفته است. یکی از او پرسید که این کار را کرده یا نه و او هم تکذیب کرد. معتقدم همین کار او بود که باعث شد لیورپول در فصل بعدش قهرمان نشود.

سوارز پنج، شش بازی محروم بود. او با فاصله زیادی بهترین بازیکن لیگ بود. او تقریبا در هر بازی گل می‌زد. در چهار بازی اولی که او غایب بود، لیورپول مقابل ساوتهمپتون یک بر صفر باخت و در خانه سوانزی مساوی کرد. یعنی پنج امتیاز از دست رفت. اگر سوارز بازی می‌کرد، احتمالا در هر دو بازی گل می‌زد. در آن هنگام درک نکردیم که چه شده است، اما حالا می‌بینیم که اگر او در آن بازی‌ها حضور داشت، سرنوشت آنها به گونه دیگری رقم می‌خورد.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied