شمانیوز
شما نیوز

بهترین‌ها و بدترین‌های نقل و انتقالات

فصل نقل و انتقالات با همه اتفاقاتش تمام شد. در این‌بین بازیکنان زیادی جا به‌جا شدند و تیم‌های زیادی دست به خرید‌و فروش زدند.

بهترین‌ها و بدترین‌های نقل و انتقالات

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از  آخرین خبر: فصل نقل و انتقالات با همه اتفاقاتش تمام شد. در این‌بین بازیکنان زیادی جا به‌جا شدند و تیم‌های زیادی دست به خرید‌و فروش زدند. خوب بودن و یا بد بودن در این بازه، چیزی نیست که بتوان به همین زودی درباره آن نظر داد و قطعا در طول فصل مشخص می‌شود کدام تیم‌ها و کدام بازیکنان نقل و انتقال بهتری را پشت سر گذاشتند اما هرچه باشد، اکنون هم به صورت نسبی می‌توان در این‌باره نظر داد. بخصوص که از هر لیگ معتبر اروپایی هم چند هفته‌ای گذشته است.

بهترین‌ها

اینتر

در اواسط تابستان بود که گزینه‌های آنتونیو کونته جذب باشگاه نشدند و به نظر می‌رسید در اینتر یک بحران بزرگ به وجود آمده، اما حالا که پنجره نقل و انتقالاتی بسته شده، می‌توان اینتر را موفق‌ترین تیم این بازه دانست. آن‌ها ابتدا دیه‌گو گودین را به صورت آزاد جذب کردند که قطعا بهترین گزینه ممکن برای حضور در قلب دفاع 3 نفره بود. روملو لوکاکو با کلی مشقت خریداری شد اما خیلی زود با تیم اخت شد تا خط حمله بسیار فوق‌العاده تقویت شود. الکسیس سانچز هم اضافه شده که می‌تواند هم در کناره‌ها و هم به عنوان مکمل نوک خط حمله به کار گرفته شود. سنسی و بارلا با خصوصیات مشابه و مورد خواسته کونته به خط میانی اضافه شدند و بیراگی لازارو هم چیزهای زیادی به ترکیب اضافه می‌کند. ضمن این‌که ایوان پریشیچ، مائورو ایکاردی و راجا ناینگولان هم به هر طریقی بود، جدا شدند تا از حواشی قبل چیزی در پروژه جدید باشگاه نماند. دیگر چه چیزی از این‌ها بهتر؟

اتلتیکومادرید

شاید برخی آن‌ها را در دسته بازنده‌ها قرار دهند، چراکه 5 بازیکن اصلی و با‌سابقه تیم، مادرید را ترک کردند اما خب ستاره‌های جوانی جایگزین شدند که هم به سیستم تیم می‌آیند و هم انگیزه بیشتری دارند. گودین، خوانفران، لوکاس هرناندز و آنتوان گریزمان و ژلسون مارتینز هرکدام می‌توانستند وزنه بزرگی برای ترکیب دیه‌گو سیمئونه باشند اما خب هرموسو، تریپیر، هکتور هررا و ژوائو فلیکس هم نشان دادند که کم از بهترین‌های فصول اخیر اتلتی ندارند. نشانه آن‌‌هم رکورد صد‌در‌صد پیروزی و صدرنشینی در لالیگاست. ضمن این‌که با وجود صرف هزینه گزاف در تابستان، اتلتیکو سود بسیار خوبی هم از فروش ستاره‌هایش برد.

بازنده‌ها

منچستریونایتد

با صرف هزینه‌ای بیش از 145‌میلیون پوند در تابستان، با شروع لیگ مشخص شد که ترکیب منچستریونایتد اصلا عمق لازم برای رقابت با سایر بزرگان جزیره را ندارد. آن‌ها با بودجه‌ای کلان خط دفاعی‌شان را تقویت کردند اما هنوز هم گل‌های زیادی دریافت می‌کنند و البته این‌که هم در خط میانی و هم خط حمله بازیکن از دست دادند اما ترجیح دادند جای ستاره‌های باتجربه رفته را با بازیکنان جوان پر کنند که این موضوع شاید برای اوله گونار سولسشر گران تمام شود. به‌هر ترتیب ترکیب یونایتد در حال حاضر اصلا رقابتی به نظر نمی‌رسد.

چلسی

بله؛ خرده‌ای به آبی‌پوشان وارد نیست، چراکه آن‌ها از خرید بازیکن جدید در این پنجره محروم بودند اما خب آغاز لیگ نشان داد که این موضوع تا چه اندازه به ضرر آن‌ها تمام شده است. مشکلات فراوان در خط دفاعی و نوک خط حمله سبب شد تا حتی جوانان آکادمی هم چندان به کار تیم نیایند و این یعنی رتبه‌ای نازل در لیگ پس از گذشته 4 هفته. به دلیل همین محرومیت، فرانک لمپارد چندان تحت فشار نیست اما خب چلسی هم می‌توانست بازیکنان باتجربه‌اش در خط دفاعی و حمله را نگه دارد و پروژه جوان‌گرایی را به این شدت استارت نمی‌زد. حال باید دید با این همه کسری در تیم آیا لمپس می‌تواند در لندن عاقبت به خیر شود یا خیر.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied