شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی جالب گادوین منشا فوتبالیست + عکس همسر و پسرش

گادوین منشا مهاجم نیجریه ای سابق پیکان شماره 90 تیم استقلال تهران را به تن میکند. در این بخش از بیوگرافی ورزشکاران زندگینامه کامل و عکسهای “گادوین منشا” را مشاهده می فرمائید.

بیوگرافی جالب گادوین منشا فوتبالیست + عکس همسر و پسرش

گادوین منشا متولد 2 سپتامبر 1989 از نیجریه است . گادوین منشا در شهر لاگوس متولد شد ، قد او 1/82 می باشد و پست او مهاجمی است. گادوین منشا هم اکنون در باشگاه استقلال تهران بازی میکند و شماره پیراهن گادوین منشا عدد 90 است.

 

از استقلال تا ذوب؛ مقصد گادوین منشا کجاست؟ :: ورزش سه

باشگاه های حرفه ای گادوین منشا

       

2014–2015     کامپوستلا         

2015–2016     بلزن         

2016    موستا         

2016–2017     پیکان تهران         

فیلم | افشاگری بی سابقه علی خطیر درباره حاشیه‌های زندگی شخصی گادوین منشا در استقلال! - خبرآنلاین

مصاحبه با گادوین منشا در زمانی که به پرسپولیس پیوست

تورا باید مهاجم جدید پرسپولیسی بدانیم ؟

فکر نمی کنم این خبر برای کسی سورپرایز باشد. پرسپولیس انتخاب خیلی وقت پیش من است و در حال حاضر از اینکه قراردادم با این باشگاه نهایی شده حس متفاوتی نسبت به گذشته دارم. فقط می توانم بگویم همه چیز عالی است.

 گادوین منشا و همسرش

پرسپولیس را چگونه باشگاهی می دانی؟

یک باشگاه بزرگ و کاملا متفاوت با دیگر باشگاه های ایرانی، این شناختی است که من در اولین فصل حضورم در ایران تجربه کردم.

گادوین منشا

لیگ قهرمانان آسیا 2017

در تاریخ 31 مرداد 1396، منشا توانست گل برابری پرسپولیس را در تساوی 2–2 مقابل الاهلی در بازی رفت یک چهارم نهایی از لیگ قهرمانان آسیا 2017 به ثمر برساند.این گل بعداً از سوی وبگاه AFC، در بین چهار گل برتر مرحلهٔ رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2017 قرار گرفت. او در تاریخ 21 شهریور 1396 گل دوم را برای پرسپولیس در برابر الاهلی از روی نقطه پنالتی در بازی برگشت (پیروزی 3 بر 1 پرسپولیس) به ثمر رساند.

گادوین منشا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مسابقه پرسپولیس و الهلال توانست 2 گل بزند و در مجموع مسابقاتی که در ACL 2017 برای پرسپولیس به میدان رفت توانست رکورد خوب هر (کمتر از) 58 دقیقه یک گل را ثبت کند؛ این رکورد بهتر از هالک و خربین بود. همچنین گادوین منشا اولین بازیکن شاغل در تیم های فوتبال ایرانی است که دو گل در یک مسابقه به تیم فوتبال الهلال می زند.

او سابقه کسب عنوان برترین بازیکن زمین در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2017 را داراست.پس از این، گادوین منشا بهترین بازیکن دور برگشت نیمه نهایی ACL 2017 شد.

فرشاد احمد زاده و گادوین منشا

گویا باشگاه های زیادی سعی داشتند تو را وسوسه کنند تا با این تیم بروی و استقلال یکی از این باشگاه ها بود؟

بله دقیقا همین طور است. نه تنها استقلال بلکه خیلی از تیم های ایرانی به من پیشنهادات خوبی دادند اما من بهترین انتخاب را داشتم.

دلیل انتخاب پرسپولیس واقعا چه بود؟

تفاوت پرسپولیس با باشگاه های دیگر ایرانی کاملا مشهود است. من به تیمی آمده ام که می توانم در آن پیشرفت کنم. تیمی که از نظم تاکتیکی خیلی خوبی برخوردار است. تیم برانکو در دفاع و حمله عالی کار می کند و من این شیوه بازی را می پسندم. با توجه به بازی هایی که پرسپولیس در این فصل ارائه داد فکر می کنم هر فرد دیگری هم جای من بود وقتی با پیشنهاد این تیم مواجه می شد هرگز نه نمی گفت.

 

بیوگرافی گادوین منشا و همسرش +تصاویر همسر گادوین منشا - شبناک

فکر می کنی در پرسپولیس همانند پیکان موفق شوی؟

البته که می توانم. وقتی شما قرار است کنار نفراتی خیلی خوبی بازی کنی چرا نباید موفق شوی؟!

منشا

پرسپولیس موفق شد راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شود، آیا می توانی با این تیم قهرمان آسیا شوی؟

بله؛ چرا که نه. پرسپولیس تیم بزرگی است و در آسیا جزو بهترین هاست. ما تیم خیلی خوبی داریم که یکی از مدعیان جدی قهرمانی در آسیاست و امیدوارم در این تیم بتوانم به این افتخار دست پیدا کنم.

منبع : نمناک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • شهیاد از تهران

    افرین این شد حرف حساب دمت گرم