شمانیوز
شما نیوز

یک کارخانه در باقر شهر منفجر شد + جزئیات

در پی شنیده شدن صدای انفجار در مناطقی از جنوب تهران و در محدوده کهریزک، منابع محلی در باقرشهر گزارش دادند

یک کارخانه در باقر شهر منفجر شد + جزئیات

در پی شنیده شدن صدای انفجار در مناطقی از جنوب تهران و در محدوده کهریزک، منابع محلی در باقرشهر گزارش دادند صدای انفجاری که مردم این منطقه را وحشت زده کرد ناشی از وقوع انفجار در یک کارخانه واقع بوده است  منابع محلی در باقرشهر گفتند که صدای مهیب انفجار از شرکت سپاهان برش شنیده شده و ناشی از انفجار کپسول‌های هوا برش بوده است. هم‌اکنون نیروهای آتش‌نشانی و امدادی در محل این شرکت حضور دارند  به گفته منابع محلی در جریان وقوع انفجار در شرکت سپاهان برش در باقرشهر ، تاکنون دو نفر جان‌باخته‌اند و شمار دیگری از پرسنل این شرکت نیز مجروح شده‌اند. مقام‌های رسمی هنوز این خبر را تایید نکرده‌اند

 

خبرتکمیلی//

باشگاه خبرنگاران نوشت : انفجار دیشب در باقرشهر مربوط به یک کارگاه پُر کردن کپسول‌های اکسیژن بود

درپی سهل انگاری در پر کردن کپسول های اکسیژن در شهر باقرشهر کهریزک، انفجاری در یک کارگاه رخ داد که منجر به فوت دو نفر و جراحت سه نفر شد.

ساعت سه و بیست دقیقه بامداد امروز در خیابان توریسم در شهر باقرشهر به دلیل سهل انگاری در کارگاهی در حین پر کردن کپسول های اکسیژن انفجاری رخ داد که دو نفر در دم جان باختند و سه نفر زخمی شدند.

به گفته بخشدار کهریزک، در کنار این کارگاه مجموعه سایپاپرس قرار دارد که دیوارهای این مجموعه تخریب شده و به خود کارگاه نیز آسیب وارد آمده است.

منبع : ایران اینترنشنال / باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied