شمانیوز
شما نیوز

سیر تا پیاز زندگینامه هدایت عامل هاشمی بازیگر محبوب سینما+تصاویر

در این بخش از بیوگرافی کامل هدایت عامل هاشمی بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون به همراه تصاویر شخصی او را مشاهده خواهید کرد.

سیر تا پیاز زندگینامه هدایت عامل هاشمی بازیگر محبوب سینما+تصاویر

سید هدایت عامل هاشمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در ایران است.هدایت عامل هاشمی زاده هفدهم اسفند ماه سال ۱۳۵۳ است.هدایت عامل هاشمی در شهر سبزوار متولد شد.هدایت عامل هاشمی تا زمان سربازی در شهر مشهد زندگی کرده‌است و در آن جا به ورزش فوتبال نیز می‌پرداخته‌است.هدایت عامل هاشمی دارای مدرک تحصیلی «کارشناسی ارشد کارگردانی» است و از سال ۱۳۷۷ به‌طور حرفه‌ای بازی در تئاتر را آغاز کرده‌است.

f45090bc89f9b5d2ac20a0a1e75e39deزندگی شخصی

خانواده 

هدایت عاملی بازیگر 46 ساله کشورمان در خانه پدر‌بزرگش بزرگ شده است.این هنرمند دو برادر بنام های هادی و علی دارد.

که هردو  نیز در دنیای هنر فعالیت دارد. هادی عامل است نمایش‌های بسیاری را کارگردانی کرده است و آخرین آن‌ها «حساب پرداخت نمی‌شه»، پرفروش‌ترین نمایش امسال بود

 پدرشان در زمینه های هنری از جمله خوشنویسی و تئاتر و موسیقی فعالیت حرفه ای داشت و نقش ویژه ای در شروع این حرفه را برای آن ها ایفا کرد.

چکیده بیوگرافی علی عامل هاشمی

علی هاشمی متولد 2 شهریور 1365 در سبزوار است. علی هاشمی بازیگری را از سال 1380 وقتی  15 ساله بود با نمایشی بنام داستان جنگل به کارگردانی حمید پور آذری شروع کرد.

تصویری از نوجوانی خشایار الوند در اینستاگرام هدایت هاشمی ...

تحصیلات

هدایت فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته کارگردانی است.

ازدواج 

 هدایت هاشمی بعد از اتمام تحصیلات خود با همکارش نگار عابدی ازدواج کرد.

طلاق

سرانجام این زندگی در نهایت به طلاق انجامید.

نگار عابدی در مورد علت این طلاق می گوید :

وقتی دخترم هنوز بـه دبستان نرفته بود مـن و همسر سابقم، هدایت هاشمی حس کردیم کـه مسیر زندگی مان را باید از هم جدا کنیم بهمین خاطر مدتی بـه اتفاق دخترم بـه منزل پدر و مادرم رفتم تا کارهای مربوط بـه جدایی انجام شود. بعد از طلاق هم دخترم باید بـه دبستان می رفت.

بهمین خاطر دوست نداشتم دوباره بـه او شوکی وارد کنم و با تغییر محل زندگی کنونی اش باعث بـه هم ریختگی روحیه اش در ابتدای ورود بـه مدرسه شوم. ترجیح می دادم همه ی چیز در کمال آرامش رخ بدهد از طرفی دخترم اِمـا از دوران کودکی با پدر و مادرم ارتباط نزدیکی داشت و حضور درکنار آن ها برای هر دوی مـا آرام بخش اسـت.

ضمن این کـه می‌خواستم بـه لحاظ مالی بـه ثبات بیشتری برسم سپس زندگی مستقل و دونفره ام رابا دخترم آغاز کنم. بهمین خاطر ترجیح دادم تا آن زمان از حمایت پدر و مادرم برخوردار باشم.

هدایت هاشمی در گفت‌وگو‌یی گفته‌ اسـت:

 نگار خیلی خوب توانست اما من را برای ازدواج مجدد آماده کند و مـن با دخترم هیچ مشکلی دراین خصوص نداشتم و او خیلی آسان قبول کرد کـه زنی دیگر در زندگی مـن حضور داشته‌ باشد. رابطه مـن و اما بسیار رابطه خوبی اسـت ومن این رابطه را مدیون نگار هستم کـه بـه دور از هر اختلافی فرزندمان را تربیت کرد..

زندگی خصوصی نگار عابدی و طلاقش+ عکس های جالب و دیدنی | ساعدنیوز

نگار عابدی کیست؟

نگار عابدی متولد 18 بهمن 1349 در اهواز، بازیگر است.

فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری در مقطع لیسانس و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی است، تنها یک دختر از همسر سابقش دارد.

او در رشته پیلاتس (آمادگی جسمانی روحی) هم فعالیت میکند.

بیوگرافی هدایت هاشمی بازیگر نقش پدر خانواده در سریال کتونی زرنگی

ازدواج دوم 

آقای هاشمی برای دومین بار در 17 مهر سال 1394 با مهشید ناصری که از شاگردان بازیگری اش بود ازدواج کرد .

ماجرای آشنایی:

مهشید هم مثل من از زندگی قبلی اش طلاق گرفته بود و یک روز تماس گرفت تا مشاوره ازدواج او با یکی دیگر از شاگردانم باشم که در نهایت خودم مخشو زدم !

بیوگرافی مهشید ناصری، همسر هدایت هاشمی (+تصاویر)

مهشید ناصری کیست؟

 خانم مهشید ناصری متولد 17 آبان 1367 در سبزار می باشد که با همسرش هدایت هاشمی حدود 14 سال اختلاف سنی دارد

ایشان فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر و فوق لیسانس روانشناسی می باشد و از سال 1391 بازیگر در تئاتر را آغاز کرده است

فرزند

 ثمره اولین زندگی یک دختر بنام اِما است.آقای هاشمی در ازدواج دوم خود نیز صاحب دختری به نام جانا شدند.

اِما در دنیای هنر

 اِما دختر آقای هاشمی و نگار عابدی از همان دوران کودکی به بازیگری علاقمند شد و اصول آن را از پدر و مادرش یاد گرفت و  سال 89 در 2 سالگی در فیلم یه حبه قند بازی کرد.

حالا مشغول بازی در تئاتر است و باید در آینده خبرهای زیادی از او بشنویم.

بیوگرافی + عکس‌های مهشید ناصری | سلام‌‌سینما

خصوصیات اخلاقی

از نظر اطرافیان هدایت هاشمی او فردی آرام و مهربان اسـت اما عصبانیت‌های شدیدی دارد. هدایتی در کارش بسیار دقیق اسـت و برای این کـه بتواند نقش رابه خوبی اجرا کند قبل از این کـه وارد نقش شود درباره شخصیت و شغل نقش بسیار مطالعه و تحقیق می دانی می کند.

دوستان هنری

هدایت هاشمی رابطه بسیار دوستانه و نزدیکی با محسن تنابنده و امیرجعفری دارد و انها پیش از سریال پایتخت نیز باهم معاشرت و دوستی داشته‌اند.

علایق

او سفرکردن را بسیار دوست دارد و سبزه‌وار شهرمحل تولدش از نظر هدایت هاشمی زیباترین شهر دنیا اسـت. هدایت هاشمی بسیار ورزش میکند و کتاب می خواند و اوقات فراغتش رابا این دوکار پر می کند. وی تا کنون در ۹ مجموعه تلوزیونی ، ۱۴ فیلم سینمایی و ۱۲ تئاتر حضور داشته اسـت.

ورزش

این هنرمند در نوجوانی با خانواده از سبزوار به مشهد نقل مکان کردند و او آنجا وارد فوتبال شد و در تیم های جوانان عقاب و مدتی هم در تمرینات تیم ابومسلم حاضر شد.

با این حال قید فوتبال را زد و به سربازی رفت.

صفحه اینستاگرام 

هدایت هاشمی hedayathashemi@

هاشمی نزدیک بـه 100 هزار دنبال کننده دراین شبکه اجتماعی دارد

تدریس

 این بازیگر در کنار فعالیت های هنری و کارگردانی تدریس می کند و مدت ها در موسسه فرهنگی هنری کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی مدرس بود.

دانشگاه 

 بعد از خدمت سربازی سال 1377 وقتی 24 ساله بود در رشته بازیگری دانشگاه آزاد قبول شد و به این ترتیب قید فوتبال را زد و برای تحصیل عازم تهران شد

در دانشگاه زیر نظر اساتیدی چون مرحوم حمید سمندریان و منیژه محامدی بازیگری را فرا گرفت

فعالیت هنری

شروع با تاتر

سال 1379 وقتی دانشجو بود با تئاتری به کارگردانی علی رفیعی روی صحنه تالار وحدت رفت و در سال 1380 در نمایش یک نوکر و دو ارباب در تالار سنگلج بازی کرد

تجربه سینمایی

اولین بار در سال 1381 با تله تئاتر بازرس جلوی دوربین رفت سپس در سال 1384 بازی در فیلم سینمایی یک بوس کوچول به کارگردانی بهمن فرمان آرا حضور موفق داشت.

اولین تجربه تلویزیونی

 اولین تجربه اش در تلویزیون با سریال چک برگشتی به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1390 مورد توجه قرار گرفت سپس در سال 91 در سریال نوشدارو بازی کرد.

دختر هدایت هاشمی و مهشید ناصری به دنیا آمد

شهرت

اما شهرت اصلی او از سال 1392 و سریال پایتخت 3 شروع شد جایی که در نقش اوس موسی بازی کرد، وی در سری چهارم هم در سال 1394 حضور داشت.

فیلم شناسی 

فیلم سینمایی

 به دنیا آمدن (1394)

 محمد (ص) (1393)

  خانه ای کنار ابرها (1392)

شیر تو شیر (1390)

 میگرن (1390)

 گل چهره (1389)

  لطفاً مزاحم نشوید (1388)

 یه حبه قند (1388)

وقتی همه خوابیم (1387)

خاک آشنا (1386)

یک بوس کوچولو (1384) 

سریال

 چک برگشتی        1391

پروانه

پایتخت 3               1393

جوایز و افتخارات:

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم “لطفا مزاحم نشوید” – 1388

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied