شمانیوز
شما نیوز

ثبت نام آزمون کارشناسی 1400 آغاز شد

فرصت ثبت نام جدید و ویرایش اطلاعات برای متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از امروز ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز شد.

ثبت نام آزمون کارشناسی 1400 آغاز شد

کارشناسی یا لیسانس دوره ای از آموزش عالی است که تحصیل آن به طور معمول در مدت چهار سال بعد حداکثر شش سال انجام می‌شود کسب مدرک کارشناسی بر حسب رشته به دو صورت پیوسته و ناپیوسته امکان پذیر است و مدرک کارشناسی متداول ترین مدرک این دوره است.

 

زمان برگزاری آزمون

به دنبال تعویق آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ از خردادماه به مردادماه ۱۴۰۰ مقرر شد با توجه به تعویق صورت گرفته امکان ویرایش اطلاعات برای افرادی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کردند ایجاد شد اطلاعات ثبت نامی متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی م قرار می گیرد و متقاضیان می توانند در مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت نامی خود اقدام و در صورت تمایل ویرایش آنها اقدام کنند.

به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ نشدند ترتیبی اتخاذ شد که این افراد در روزهای سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحیه آن بتوانند نسبت به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ اقدام کنند بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام جدید در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ مشمول جریمه تاخیر در ثبت نام آزمون ها نیست پیش از این تعداد ۵۲۴ هزار و ۲۹۲ نفر در این آزمون ثبت نام کرده بودند. آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای چهارشنبه ۶ مرداد پنج شنبه ۷ مرداد و جمعه ۸ مرداد برگزار می شود

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied