شمانیوز
شما نیوز

دکتر مهدی غضنفری؛

آمادگی صندوق توسعه ملی برای حمایت از مگاپروژه‌های پیشران

دکتر مهدی غضنفری در آیین تودیع و معارفه معاونت اداری، مالی و پشتیبانی صندوق توسعه ملی گفت: صندوق آماده است بجز پشتیبانی های معمول ارزی و ریالی خود، از مگاپروژه‌های پیشران که در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تصویب شود حمایت ارزی نماید.

آمادگی صندوق توسعه ملی برای حمایت از مگاپروژه‌های پیشران

به گزارش شمانیوز، دکتر مهدی غضنفری در آیین تودیع و معارفه معاونت اداری، مالی و پشتیبانی صندوق توسعه ملی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی  متخصص و کارشناس برای پیشبرد مأموریت های این صندوق، به تعامل بیشتر با کارکنان این مجموعه مهم اقتصادی تأکید کرد و خواستار فراهم کردن شرایط و محیط رقابت صحیح و سازنده شد.  

وی ضمن تشکر از معاون سابق اداری، مالی و پشتیبانی، برای او و معاون جدید آرزوی موفقیت روزافزون کرد.   

رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در ادامه به نقش این صندوق به عنوان صندوق ثروت آفرین و حافظ سهم نسل‌های آینده؛ به مهمترین برنامه ها و راهبردها و تحقق بخشیدن به مأموریت های صندوق اشاره کرد و در خصوص همراستایی، هم افزایی و هماهنگی با سیاست های اقتصادی دولت سیزدهم در مسیر کنترل تورم و دستیابی به رشد پایدار و بالا بردن بهره‌وری اقتصادی در کشور مطالبی را بیان کرد.

دکتر مهدی غضنفری با تأکید بر نقش صندوق توسعه ملی در شکوفایی اقتصاد کشور و افزایش صادرات بخش خصوصی گفت: در همین راستا صندوق آماده است بجز پشتیبانی های معمول ارزی و ریالی خود، از مگاپروژه‌های پیشران که در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تصویب شود حمایت ارزی نماید و امید است شاهد تلفیق منابع هلدینگ های بزرگ، بانک های پشتیبان تولید و صندوق توسعه ملی برای یک تحرک بزرگ اقتصادی در سطح ملی و دستیابی به نرخ بالای رشد اقتصادی در کشور باشیم.

 در ادامه ی این جلسه، اعضای هیأت عامل صندوق توسعه ملی  و نیز دستیار ویژه رئیس هیأت عامل، هر یک نقطه نظرات خود را در خصوص اهمیت صندوق توسعه ملی و ارتقای جایگاه آن عنوان کردند.

در پایان این آیین، ضمن تقدیر از خدمات فرهاد همتی، حکم انتصاب حمید اشتری در سمت معاون اداری، مالی و پشتیبانی صندوق توسعه ملی توسط دکتر غضنفری به ایشان اهدا شد.

در بخشی از این حکم آمده است: انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت ها و اندوخته های علمی، مدیریتی و کارشناسی صندوق توسعه ملی و همکاری و تعامل با واحدهای داخلی و ذینفعان مجموعه، نسبت به اجرایی نمودن مأموریت های صندوق و مسئولیت های محوله اقدام فرمایید.

گفتنی است حمید اشتری پیش از این معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران بود.

 

روابط عمومی صندوق توسعه ملی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied