شمانیوز
شما نیوز

بهترین بیمه برای زنان خانه‌دار کدام است؟

طبق آنچه که مرکز آمار ایران اعلام کرده است در ایران بیش از ۲۱ میلیون خانه‌دار وجود دارد. آمار زنان خانه‌دار در سال ۱۳۸۵ حدوداً ۱۶ میلیون نفر بوده است. هر سال به آمار زنان خانوار افزوده می‌شود...

بهترین بیمه برای زنان خانه‌دار کدام است؟

به گزارش شمانیوز؛ طبق آنچه که مرکز آمار ایران اعلام کرده است در ایران بیش از ۲۱ میلیون خانه‌دار وجود دارد. آمار زنان خانه‌دار در سال ۱۳۸۵ حدوداً ۱۶ میلیون نفر بوده است. هر سال به آمار زنان خانوار افزوده می‌شود. آمار‌ها نشان می‌دهند که این قشر از جامعه نیازمند توجه جدی هستند و باید برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی حتماً از پوشش بیمه خوبی استفاده کنند. با این توضیحات در ابتدا باید بدانیم بهترین بیمه برای زنان خانه‌دار کدام است؟ در این مقاله همراه ما باشید تا انواع بیمه برای زنان خانه‌دار را به‌طور ویژه بررسی کنیم.

بیمه زنان خانه‌دار چیست؟  قدمی رو به آینده برای حمایت از زنان جامعه

بیمه تامین اجتماعی در راستای حمایت از زنان خانه‌دار فارغ از وضیت تاهل آنان بیمه زنان خانه‌دار  را ارائه می‌دهد. زنان خانه‌دار ۱۸ تا ۵۰ سال می‌توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز خود بیمه شوند. بیمه تامین اجتماعی در طرح‌های مختلفی برای زنان خانه‌دار در دسترس است و در نرخ ۱۲،۱۴ و ۱۸ درصدی ارائه می‌شود. کامل‌ترین بیمه زنان خانه‌دار ۱۸ درصد است که شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت است. قیمت حق بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ با نرخ ۱۸ درصد معادل ۴۷۸ هزار تومان است.

خوشبختانه در ایران بیمه‌های مختلفی وجود دارد و هر کس می‌تواند بنا به شغل و شرایط خود از یک تا چند بیمه مختلف را تهیه کند. از مهم‌ترین بیمه‌هایی که هر کسی باید در خصوص تهیه آن تصمیم جدی بگیرد می‌توان به بیمه خودرو مانند بیمه شخص ثالث، بیمه درمان تکمیلی و بیمه عمر اشاره کرد.

1

چرا زنان خانه‌دار باید بیمه شوند؟ تعداد زنان سرپرست خانوار طی ۲۰ سال ۵۱ برابر شده است!

تهیه بیمه برای هر فردی ضروری است. زنان خانوار بسته به شرایط و محیط زندگی‌شان ممکن است در معرض انوع بیماری‌ها و آسیب‌ها قرار بگیرند. به همین دلیل برای جبران هزینه‌های پزشکی و درمانی باید برای خود بیمه مطمئنی تهیه کنند. از طرف دیگر برخی از زنان سرپرست خانوار هستند. طبق آمار از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۵ تعداد زنان سرپرست خانوار ۵۱ برابر شده است. این آمار اهمیت داشتن بیمه‌ای مطمئن برای زنان خانه‌دار را به خوبی نشان می‌دهد.

یکی از جدی‌ترین مشکلات عموم مردم در ایران مسائل دندانپزشکی است. بیمه تامین اجتماعی تنها مواردی مانند کشیدن دندان، پر کردن معمولی و جرم‌گیری را پوشش می‌دهد. اما واقعیت این است که با مراجعه به مطب‌های دندانپزشکی خصوصی هزینه‌های بالایی را باید برای تعمیر و سایر مسائل دندانپزشکی خود صرف کنید. بیمه دندانپزشکی به‌صورت مستقل وجود ندارد. اما با تهیه بیمه تکمیلی درمان خانواده آسماری می‌توانید هزینه‌های درمانی دندانپزشکی شما نیز تحت پوشش قرار می‌گیرد.

2

بیمه درمان تکمیلی بهترین بیمه برای زنان خانه‌دار؛ انتخاب دقیقی داشته باشید!

بیمه درمان تکمیلی یکی از بهترین بیمه‌ها برای زنان خانه‌دار است. چراکه بسیاری از بیماری و هزینه‌های پزشکی در بیمه درمان تکمیلی تحت پوشش است. از مهم‌ترین خدمات بیمه تکمیلی می‌توان به بستری، جراحی عمومی و تخصصی، زایمان، نازایی، پاراکلینیکی، ویزیت دارو، رفع عیوب انکساری چشم، سمعک و دندانپزشکی اشاره کرد. خوشبختانه تعداد مراکز طرف قرارداد بیمه sos به ۳۰۰۰ مرکز مهم می‌رسد؛ بیمه آسماری با پشتوانه سهامدار عمده خود که شرکت کمک‌رسان ایران است توانسته در زمینه بیمه تکمیلی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

بیمه درمان تکمیلی به‌صورت انفرادی نیز قابل تهیه بوده و یکی از بهترین بیمه‌ها با پوشش درمانی بسیار بالا برای زنان خانه‌دار است.

3

 

بیمه عمر پوششی مطمئن برای زنان خانه‌دار است!

یکی از پرطرفدارترین رشته‌های بیمه‌ای در جهان بیمه عمر است. بیمه عمر علاوه‌بر سرمایه‌گذاری هزینه‌های پزشکی و درمانی را نیز پوشش می‌دهد. در واقع بیمه عمر اندوخته‌ای است که هر ماه توسط بیمه‌گذار پرداخت می‌شود. در نهایت بیمه‌گذار می‌تواند اندوخته خود را همراه با سود سرمایه به‌صورت یکجا یا مستمری از شرکت بیمه دریافت کند. زنان خانه‌دار با پرداخت بیمه عمر می‌توانند در آینده مستمری ماهیانه دریافت کنند و هزینه‌های امورات زندگی خود را به راحتی تامین کنند.

در ژاپن هر فرد به‌طور متوسط ۵ بیمه دارد. برخی از بیمه‌ها مانند بیمه شخص ثالث اجباری است. اما سایر بیمه‌های دیگر به خصوص بیمه تکمیلی و بیمه عمر اختیاری هستند. خطر همیشه در کمین ما انسان‌ها است و به‌طور کامل نمی‌دانیم در آینده با چه حوادثی روبه‌رو خواهیم بود. به همین دلیل امروزه ضروری است حتی برای جبران خسارت‌های احتمالی ناشی از آتش سوزی خانه از بیمه‌ای با پوشش کاملی استفاده کنیم. تهیه بیمه‌های مختلف به ما کمک ‌می‌کند که بتوانیم در زمان بیماری و حوادث سریع‌تر و بهتر به جریان عادی زندگی برگردیم. با تهیه به موقع بیمه از بیم حوادث روزگار سریع‌تر گذر کنید!

آسماری بهترین شرکت ارائه‌دهنده انواع بیمه برای زنان خانوار

در این مقاله بهترین بیمه برای زنان خانه‌دار را به‌طور ویژه بررسی کردیم. واقعیت این است که بیمه تامین اجتماعی هزینه‌های پزشکی و درمانی کمی را پوشش می‌دهد. از این رو داشتن بیمه درمان تکمیلی برای زنان خانه‌دار الزامی است با توجه به ۵۱ برابر شدن جمعیت زنان سرپرست خانوار آن هم طی ۲۰ سال، نشان می‌دهد که زنان خانه‌دار باید از بیمه‌ای امن مانند بیمه عمر نیز استفاده کنند. بیمه عمر بازنشستگی، فوت و ازکارافتادگی دارد. چنانچه فرد مورد نظر ازکارافتاده شود از پرداخت حق بیمه ماهیانه معاف می‌شود.

بیمه آسماری با توانگری ۱۰۰ درصدی سطح یک که توسط بیمه مرکزی تعیین شده به زنان خانه‌دار، بیمه درمان تکمیلی و بیمه عمر ارائه می‌دهد. چنانچه برای تهیه بیمه عمر و بیمه تکمیلی آسماری سوالی دارید با شماره ۴۳۴۱۷-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان متخصص بیمه آسماری آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

روابط عمومی بیمه آسماری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied