شمانیوز
شما نیوز

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران باید در پرداخت تسهیلات آنلاین پیش‌قدم شود

نایب رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جلسه‌ای با رؤسای شعب استان تهران گفت: یکی از گام‌های آینده بانک را فرصت خدمات غیرحضوری می‌دانم و امیدوارم ۹۰ درصد خدمات کنونی، خارج از محیط شعبه و بر بستر فضای مجازی صورت پذیرد. لازم است همان طور که در افتتاح حساب آنلاین پیش‌قدم بودیم، در پرداخت تسهیلات آنلاین نیز پیش‌قدم شویم.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران باید در پرداخت تسهیلات آنلاین پیش‌قدم شود

به گزارش شمانیوز، در آغاز جلسه عیسی امامی نایب رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ضمن تسلیت سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به زحمت‌های همکاران شعب، اظهار امیدواری کرد تا با تلاش مضاعف آن‌ها بتوانیم به اهداف طرح طلوع فجر در ماه‌های پایانی سال دست یابیم.

وی ادامه داد: تهران مرکز ارتباطات کشور است‌ و پروژه‌های بزرگی همچون سامانه افتتاح حساب، درخواست تسهیلات، احراز هویت آنلاین سجام و... از تهران کلید زده شده است.

امامی ضمن تأکید بر لزوم توجه به موضوع صرفه‌جویی، گفت: با صرفه‌جویی می‌توان کشور را هدایت کرد. مشکل ما نبود الگوی مصرف مناسب است. طبیعتاً ما با کنترل هزینه‌ها می‌توانیم امور بانک را به پیش ببریم و حتی کارمزدهای بانک را کاهش دهیم.

وی همچنین خاطرنشان ساخت: طرح «طلوع فجر»، مطلع یک تحول است که آغاز شده و ناگزیر به پذیرش و انجام آن هستیم؛ گام دوم انقلاب نیز از تحول آغاز شده و تحول با پذیرش اتفاق می‌افتد.

امامی اظهار کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با کمیت و کیفیت بالایی امکان پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت را دارد. باید از این فرصت استفاده کرد و در پرداخت تسهیلات نیز تسهیل‌گری صورت پذیرد و سرعت آن نیز افزایش یابد.

وی ضمن اشاره به تحولات اساسی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، سال ۱۴۰۱ را سال تحول جدی برای بانک بر شمرد و گفت: یکی از گام‌های آینده بانک را فرصت خدمات غیرحضوری می‌دانم و امیدوارم ۹۰ درصد خدمات حال حاضر خارج از محیط شعبه و بر بستر فضای مجازی صورت پذیرد. لازم است همان طور که در افتتاح حساب آنلاین پیش‌قدم بودیم در پرداخت تسهیلات آنلاین نیز پیش‌قدم شویم.

نایب رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به طرح طلوع فجر و اهداف آن، افزایش منابع را به دنبال افزایش نقدینگی در جامعه دانست و تصریح کرد: با توجه به سابقه و همت کارکنان صف و ستاد استان، انتظار می‌رود که تفکر همکاران با تحول همسو شود.

وی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به عملکرد همکاران حوزه فناوری اطلاعات، اقدامات آن‌ها را غیر قابل انکار و گامی مؤثر برای رشد هرچه بیشتر بانک دانست و در پاسخ به درخواست یکی از همکاران که خواستار ایجاد کارگروه تحول در بانک شده بود، گفت: چنین کارگروهی با عنوان «شورای راهبرد» در بانک وجود دارد و در آینده نزدیک شاهد بازخوردهای این شورا خواهیم بود.

شایان ذکر است این دیدار با حضور عون‌اله سلطانیان مدیر شعب استان تهران، ساقی‌السادات ضرغامی‌فر معاون اداره کل فناوری اطلاعات بانک، رؤسای شعب و دایره‌های ستادی استان تهران برگزار شد.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied