شمانیوز
شما نیوز

گرانی قیمت مسکن مهر

قیمت مسکن های مهر وابسته به منطقه ای که تاسیس شده‌اند از ۳۰۰ میلیون تومان تا نزدیک به ۲ میلیارد تومان متغیر است.

گرانی قیمت مسکن مهر

سالهاست مسکن مهر باعث خانه دار شدن بسیاری از مردم شده، مسکن مهر با ساخت سریع این اعتماد را در شهروندان ایجاد کرد تا در مسکن مهر سرمایه گذاری کنند.وتا هم اکنون مسکن مهر کار خودرا به خوبی انجام داده.

منطقه پردیس و پرند گران ترین مسکن های مهر را دارند به طوری که یک واحد ۱۱۹ متری در پرند امروز یک میلیارد ۷۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است و یک واحد ۱۰۱ متری در این منطقه نیز یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان قیمت دارد و در پردیس نیز یک واحد مسکن مهر ۹۲ متری امروز به قیمت یک میلیارد تومان خرید و فروش می شود.

 

در این بین اما مسکن مهر های پاکدشت به قیمت خودرو به فروش می رسند به طوری که یک واحد ۶۵ متری در این منطقه تنها ۳۳۰ میلیون تومان قیمت دارد.

تبدیل تسهیلات دریافتی به تسهیلات‌ فروش اقساطی

به تازگی نیز تصمیماتی برای تسهیلات پروژه مسکن مهر اتخاذ شده است که زمینه نگرانی گسترده متقاضیان را فراهم کرده است بدین ترتیب که معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با ارائه پیشنهاد بندی را در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ جانمایی کرده است.

بر این اساس به استناد بند ۴ تبصره ۱۱ لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، مالکان واحدهای تکمیل شده مسکن مهر که دارای خدمات زیربنایی هستند، ‌موظفند تا پایان خرداد‌ سال ۱۴۰۱ برای تبدیل تسهیلات دریافتی از بانک مسکن به تسهیلات‌ فروش اقساطی به بانک مسکن مراجعه کنند.

بانک مسکن مجاز است در صورت عدم مراجعه مالکان فوق، نسبت به افزایش نرخ سود تسهیلات این واحدها از نرخ مصوب کنونی به نرخ مصوب شورای پول و اعتبار (۱۸ درصد) اقدام کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied