شمانیوز
شما نیوز

رسانه ها به شفافیت در سازمان منطقه آزاد قشم کمک کنند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آیین تجلیل از خبرنگاران تاکید کرد: اصحاب رسانه جزیره قشم باید به شفاف‌سازی فعالیت­‎های مجموعه سازمان منطقه آزاد کمک کنند و در این راستا می­‌توانند هرگونه کوتاهی یا تخلفی از سوی این مجموعه را به شخص مدیرعامل گزارش‌دهند.

رسانه ها به شفافیت در سازمان منطقه آزاد قشم کمک کنند

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرینا: حمیدرضا مومنی در نشست با اصحاب رسانه جزیره قشم گفت: در وضعیت کنونی باید با انتشار اخبار مثبت امید را در جامعه تقویت کرد و این هنر خبرنگاران متعهد است.

مومنی افزود: نقد فعالیت‌ها نیز اگر با تقوای کلامی و نوشتاری همراه باشد تاثیر بیشتری دارد و می­‌تواند به روند توسعه شتاب‌­دهد.

وی ادامه‌داد: اخبار به صورت مستقیم بر روحیه مردم تاثیر می­‌نهد و با توجه به شرایط موجود، اصحاب رسانه باید نگاهی پدرانه نسبت به جامعه داشته باشند و با فعالیت های خود امید را بیش از همیشه به جامعه تزریق‌ کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهارداشت: جوانگرایی از مهم ترین سیاست‌های این سازمان در انتصابات است و میدان دادن به نیروهای بومی نیز در دستور کار بوده است.

جزیره قشم با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد.

پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف های ایجاد منطقه آزاد قشم است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده‌است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied