شمانیوز
شما نیوز

تجلیل از 83 آزاده ذوب آهنی

همزمان با عید غدیر خم و به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور، جشن تجلیل از جانفشانی و رشادت های آزادگان ذوب آهنی با حضور خانواده های این عزیزان، 27مردادماه در باشگاه وحدت چادگان برگزار شد.

تجلیل از 83 آزاده ذوب آهنی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان: سعید ظفرمند، سرپرست امور شهدا، جانبازان و ایثارگران ذوب آهن در حاشیه این مراسم در گفتگو با هفته نامه آتشکار گفت: به منظور پاسداشت مقاومت این عزیزان در دوران اسارت که موجب حفظ ارزش های انقلاب اسلامی شد در این مراسم از 83  آزاده سرافراز شرکت با حضور خانواده های صبور آن ها تجلیل به عمل آمد.

وی، حفظ روحیه و منش ایثار آزادگان سرافراز در دوران اسارت و پس آن را الگو مناسب و ستودنی دانست و افزود: این عزیزان با پایداری و شکیبایی نشان دادند سفیران برازنده ای برای جمهوری اسلامی هستند و در سخت ترین شرایط از آرمان های امام راحل(ره) و شهدا و عزت جمهوری اسلامی دفاع کردند.

سرپرست امور شهدا، جانبازان و ایثارگران ذوب آهن، صبر و پایداری خانوادهای این عزیزان را بی نظیر عنوان کرد و اظهار داشت: صبر این خانواده ها در پیشگاه خداوند از اجر بزرگی برخوردار است.

ظفرمند، خدمت به جامعه ایثارگر و خانواده های شهدا را از توفیقات الهی برشمرد و گفت: امور شهدا، جانبازان و ایثارگران ذوب آهن علاوه بر برنامه ریزی ها و پیگیری مسایل و مشکلات مربوط به این عزیزان ، در طول سال نیز  به مناسبت های گوناگون از آن ها تجلیل به عمل می آورد و به یقین در خدمت رسانی به این سرمایه های اصلی انقلاب و نظام از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است: در این آیین جشن، برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اجرا شد .

2222

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied